خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان خبرداد:

اقدامات اولیه برای ایجاد مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۴۹

رئیس دانشگاه لرستان از اخذ مجوز ایجاد پژوهشکده عسل و فرآورده های آن و اقدامات اولیه برای ایجاد مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از لرستان، خسروعزیزی در آیین اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه ها و ادارات استان لرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با توصیه استاندار، بودجه پژوهشی ادارات استان تجمیع شد و در این راستا از بین 300  طرح پژوهشی ارائه شده تعداد 17 طرح پژوهشی اولویت دار متناسب با نیازها و ظرفیت های استان تصویب شدند.

وی افزود: رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان این است که از پژوهش ها و پایان نامه های تقاضامحور و کاربردی حمایت کند و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این راستا انجام شده است.

عزیزی تصریح کرد: شعار امسال هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین، در خدمت تولید ملی است و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان لرستان نیز در این راستا برپا شد.

رییس دانشگاه لرستان ادامه داد: در اولین روز از هفته پژوهش و فناوری، زنگ پژوهش در دبیرستان امام خمینی (ره) خرم آباد به صدا درآمد تا در سطح دانش آموزان نیز ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری تقویت شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که به دستگاه های اجرایی استان در راستای رفع چالش های منطقه ای و استانی کمک کند.

خسرو عزیزی گفت: در راستای توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت های درون استانی، مجوز ایجاد پژوهشکده عسل و فرآورده های آن اخذ شده و اقدامات اولیه برای ایجاد مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز