خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان خبرداد:

٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی در نمایشگاه کتاب لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۸۳۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جلسه ستاد استانی دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان گفت: ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی در این رویداد حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، حجت الاسلام حمید رضا حنان در جلسه ستاد استانی دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان که به ریاست معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استاندار لرستان برگزار شد، اظهار داشت: کتاب از اهمیت بسیاری برخوردار است و یکی از شاخصه های پیشرفت هر کشوری ، تولید علم و تولید فرهنگ است که هر دو در گرو کتاب است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به موضوع فرهنگ و به خصوص کتاب دارد و در همین راستا امسال برای پنجمین سال متوالی شاهد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان هستیم، درحالی که از ابتدای انقلاب تا قبل از دولت تدبیر و امید تنها هفت نمایشگاه کتاب در استان برگزار شده بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان سپس با اشاره به حضور ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی در این نمایشگاه گفت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان از تخفیف ٣٠ درصدی برخوردار است که بیست درصد آن از محل خرید بن و ده درصد آن از طرف ناشر صورت می پذیرد که البته طبق سالهای گذشته در برخی موارد تا ٥٠ درصد هم افزایش داشته است.

حنان تصریح کرد: شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی خرم آباد همکاری بسیار خوبی در برگزاری این نمایشگاه داشته اند که نشان از توجه ویژه این دستگاه به موضوع فرهنگ است.

وی در پایان تصریح کرد: استقبال از نمایشگاه های کتاب استان در سالهای گذشته بسیار چشمگیر بوده و امید داریم مردم فرهنگ دوست لرستان، امسال نیز با حضور خود در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان، بار دیگر این استقبال را تکرار کنند.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از ٢٦ آبان تا اول آذر به مدت شش روز و از ساعت ١٤ تا ٢١ عصر در محل نمایشگاه های بین المللی کتاب استان لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز