خبرگزاری کار ایران

با ارتقای شهرداری پلدختر به درجه ۷ ؛

انتخاب شهردار در پلدختر تخصصی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۲۷

شهردار پلدختر گفت:‌ با ارتقا شهرداری پلدختر به درجه ۷ انتخاب شهردار پلدختر تخصصی می شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، صمد چراغی پور در جمع خبرنگاران گفت:  در راستای ارتقای درجه شهرداری پلدختر، کمیسون ارتقا درجه شهرداری های کشور با این موضوع موافقت کرد و  وزارت کشور  نیز طی نامه ای به استاندار لرستان مراتب ارتقا‌ی درجه شهرداری پلدختر را اعلام کرد.

چراغی پور ضمن تشکر از عنایت وزیر محترم کشور گفت: در اینجا بر خود لازم می‌دانم از ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استاندار لرستان،معاون عمرانی استاندار و مدیرکل امور شهری و شورای های استانداری تشکر کنم و این موفقیت را به شهروندان فهیم پلدختری، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پرسنل خدوم شهرداری تبریک بگویم.

شهردار پلدختر در ادامه خاطر نشان کرد: با ارتقا شهرداری پلدختر به درجه ۷ از این پس انتخاب شهردار پلدختر نیز تخصصی شده و صرفا رشته های متناسب با شرح و وظایف و فعالیت های شهرداری و مورد تایید وزارت کشور می‌توانند به عنوان شهردار انتخاب شوند و امکان انتخاب شهردار در رشته های غیر مرتبط وجود نخواهد داشت.

 آخرین بار در تاریخ 1383/02/13 شهرداری پلدختر از درجه ۵ به ۶ ارتقا یافته بود که با پیگیری‌های شهردار و شورای اسلامی شهر پس از حدود ۱۵ سال درجه شهرداری به ۷ ارتقا یافت.

درجه بندی شهرداری ها از ۱ تا ۱۲ است که درجه شهرداری تهران ۱۲ است  و کمک‌ها و اعتبارات ملی به شهرداری‌ها بر اساس درجه توزیع می شود و ارتقا درجه شهرداری پلدختر به ۷ از این نظر دارای اهمیت فراوانی است.

 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز