خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان:

۸۶۲ طرح امنیت اخلاقی در لرستان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۳۰

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه۸۶۲ طرح امنیت اخلاقی در لرستان اجرا شد، گفت: اولویت فرماندهی انتظامی لرستان در ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، محمدمهدیان‌نسب در جلسه مدیران و دستگاه‌های اجرایی و رابطین عفاف و حجاب استان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اولویت فرماندهی انتظامی استان لرستان در ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی اظهار داشت: یکی از سازمان‌های مسئول ارتقای فرهنگی عفاف و حجاب نیروی انتظامی است که در قانون عفاف و حجاب 23 وظیفه برای این سازمان مشخص‌شده است.

وی با بیان اینکه استان لرستان استانی ولایت‌مدار است که حجاب و عفاف در آن پایه‌های محکمی دارد، افزود: در استان لرستان به لحاظ گردشگری بودن استان باید مراقبت‌های فرهنگی و انتظامی در حوزه عفاف و حجاب بیشتر باشد.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای عفاف و حجاب 20 تخته بنر در سطح استان نصب و 100هزار بروشور در این رابطه تهیه‌شده است و همچنین 25 مرکز مشاوره و مددکاری فرمانده انتظامی استان در حوزه افرادی که رعایت حجاب نمی‌کنند مشاوره داده و تعهد حضوری و اخلاقی گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین محور دستور کار فرمانده انتظامی استان امربه‌معروف و نهی از منکراست که در همین راستا با استفاده از خواهران پلیس افتخاری تذکر لسانی به دختران بدحجاب داده شود.

مهدیان نسب به اجرای 862طرح امنیت اخلاقی در استان اشاره و تصریح کرد: در این راستا 53 دستگاه خودرو و همچنین 399دستگاه موتورسیکلت با هماهنگی دادستان توقیف‌شده است.

فرمانده انتظامی لرستان به بحث آموزش همگانی اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا در 30 مرکز محافل، مدارس و دانشگاه‌ها در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و عفت زدایی که مدنظر دشمنان است سال گذشته حدود 400هزار نفر توسط 60 افسر مجرب در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر از آموزش چهره به چهره بهره‌مند و 36 کارگاه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به بنیان خانواده تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/
زهرا احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز