خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان :

هدف دانشگاه پیام نور برگزاری دوره های کارآفرینی کاربردی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۱۱

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: هدف دانشگاه پیام نور برگزاری دوره های کارآفرینی کاربردی است.

به گزارش ایلنا، در جلسۀ دیروز  که با حضور اهالی رسانه برگزار شد، رئیس دانشگاه پیام نور عملکرد دانشگاه را در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی طی 9 ماه ریاست جدید تشریح کرد.

وی از تکمیل چند ساختمان اداری آموزشی و ورزشی در شهرستان های مختلف خبر داد و اظهار امیدواری کرد با پرداخت بموقع بودجه یک میلیارد و چهارصد و سی میلیون تومانی مشکلات تکمیل دهکدۀ المپیک و پردیس خرم آباد مبنی بر حصارکشی و محوطه سازی حل خواهد شد.

دکتر ططری گفت: در راستای شعار سال می خواهیم با گذاشتن دوره های کارآفرینی کاربردی دانشجویان دانشگاه پیام نور را توانمند کنیم. بدین معنی، چنانچه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی موفق به پیدا کردن شغل نشدند، می توانند از قبل دوره های کارآفرینی برای خود ایجاد شغل کنند.

وی افزود این آموزش ها می تواند در راستای رشته های تحصیلی دانشجویان باشد و می تواند (در راستای رشته تحصیلی فرد) نباشد.

ایشان در پایان کسب مقام چهارمی پژوهش های دانش بنیان در چابهار و کسب مقام برتر در جشنواره مجازی رضوی در ساخت ابلیکیشن را از افتخارات دانشگاه برشمرد.

همچنین در این جلسه علت تاخیر در افتتاح و بهره برداری از طرح های پردیس، مشکلات مربوط به «راه دسترسی»اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز