خبرگزاری کار ایران

در محل تالار اندیشه برپا می‌شود؛

برگزاری شب آواز ایرانی برخط با حضور هنرمند لرستانی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۴۶۰

پانزدهمین شب‌ آواز ایرانی روز شنبه 27 شهریورماه با حضور هنرمند لرستانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در پانزدهمین شب آواز ایرانی "یونس خان‌بیگی" از لرستان به همراه محسن عبادتی، جاهد محمدی و سینا مشفقی یکی از گروه‌‌های شرکت کننده در مراسم خواهند بود که به اجرای آوازی در مایه شوشتری و اصفهان با استفاده از غزل‌هایی از حافظ شیرازی می‌پردازند.

این برنامه در حالی برگزار می‌شود که علاوه بر حاضران سالن، مردم سراسر کشور نیز می‌توانند این اجرا را به شکل برخط تماشا کنند.

یونس خان‌بیگی متولد 1363، شهرستان دلفان لرستان دارای مدرک کارشناس ارشد هنر است. وی آموزش آواز ایرانی را نزد استاد حمیدرضا نوربخش آموخته است و موسیقی نواحی ایران و مقامات موسیقی لکی، کردی را نزد استاد سید حسن خان بیگی فرا گرفته است. همکاری با گروه‌های موسیقی هیوا، اشراق، نجوا و همچنین برگزاری کنسرت‌های متعدد در سطح کشور از جمله فعالیت‌های هنری یونس خان‌بیگی به شمار می‌رود.

از دیگر بخش‌های برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای ساقی کاکاوند به همراه نیما عیوضی (نوازنده تار) اشاره کرد که به اجرای آوازی در دستگاه ماهور با استفاده از غزل‌های حافظ می‌پردازد.
 
قابل‌ذکر است‌علاقه‌مندان برای تماشای برخط پانزدهمین شب آواز ایرانی می‌توانند‌ به وب‌سایت موسسه حام به نشانی e-haam.ir  مراجعه کنند.
 
پانزدهمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه 27 شهریورماه ساعت 18 در تالار «اندیشه» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز