خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر کشتی باشگاه‌های کشور-خرم‌آباد‌؛

پیروزی‌های قاطع تیم کشتی بیمه‌رازی لرستان/باز هم سر خبرنگاران بی‌کلاه ماند

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۷۳

نخستین روز لیگ‌برتر کشتی در خرم‌آباد‌ با پیروزی قاطع بیمه‌رازی لرستان و البته حاشیه‌هایی در جریان است.

به گزارش عصر روز چهارشنبه خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، صبح امروز مسابقات مرحله‌اول لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد آغاز شد و یکه‌تازی کشتی‌گیران لرستانی در این مسابقات مشهود بود.

گوش شکسته‌های تیم‌های کشتی‌فرنگی و آزاد بیمه‌رازی لرستان در نخستین روز مسابقات لیگ کشتی باشگاه‌های کشور تاکنون ششمین پیروزی متوالی خود را نیز به دست آوردند.

کشتی‌گیران تیم کشتی‌آزاد «بیمه‌رازی» لرستان در نخستین روز برگزاری مسابقات لیگ‌برتر کشتی توانستند تیم کشتی‌آزاد «رعد پدافند» را با نتیجه ۸  بر صفر شکست دهند.

در این مرحله از مسابقات لیگ‌برتر کشتی‌آزاد رضا اطری، مسعود اسماعیل‌پور، محمدمهدی یگانه‌جعفری، مصطفی حسین‌خانی، رضا افضلی،  محمدجواد ابراهیمی، جمال میرزایی و پرویز هادی از «بیمه‌رازی» لرستان موفق شدند با غلبه بر حریفان خود از تیم «رعد پدافند» سومین پیروزی ۸ بر صفر خود را در این پیکارها رقم بزنند.

فرنگی‌کاران لرستانی پیش از ظهر امروز مقابل کشتی‌گیران فلک الافلاک تهران رفتند و در رقابت‌هایی نفس‌گیر و زیبا توانستند با نتیجه 8 بر صفر تمام پایتخت نشینان را شکست دهند.

دوبنده‌پوشان لرستانی که از این پیروزی تمام قد روحیه‌ای مضاعف به دست آورده بودند، بعد از آن به مصاف کشتی‌گیران یگانه اندیمشک تنها با یک شکست و 7 پیروزی از سد خوزستانی‌ها نیز گذشتند.

عصر امروز نیز مسابقات از ساعت 16 شروع شد و تاکنون در کشتی‌های عصر امروز کشتی‌گیران لرستانی توانست با نتیجه 7 بر یک  مقابل سینا صنعت ایذه به برتری برسند.

همچنین تیم کشتی آزاد بیمه رازی صبح امروز  2 پیروزی مقتدرانه 8 بر صفر را به دست آورد و در بازی سوم که لحظاتی قبل به پایان رسید،  بار دیگر اقتدار خود را در این مسابقات  مقابل رعد پدافند نشان داد و با پیروزی بدون شکست 8 بر صفر سومین پیروزی شیرین خود را به دست آورد.

 با این برد تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان تا کنون موفق به کسب 6 برد مقابل حریفان خود شده است.

نتایج کلی رقابت‌ها در روز نخست مسابقات نیز  به شرح زیر است:

کشتی‌فرنگی گروه A- دور اول: سینا صنعت ایذه 6- یگانه اندیمشک 2، بیمه رازی 8- فلک‌الافلاک تهران صفر

دور دوم: بیمه رازی 7- یگانه اندیمشک یک، سینا صنعت ایذه 7- فلک‌الافلاک تهران یک

دور سوم: بیمه رازی لرستان 7 - سینا صنعت ایذه یک

 کشتی‌فرنگی گروه B- دور اول: هیأت کشتی قم 4 (برنده)- شهدای چهار آذر اندیمشک 4، آنزان ایذه 4 (برنده) – پیام نور خراسان 4

دور دوم: پیام نور خوزستان 5- شهدای 4 آذر اندیمشک 3، آنزان ایذه 6- هیأت کشتی قم 2

کشتی آزاد دور اول: بیمه رازی 8- ستارگان ساری صفر، هیأت کشتی البرز 5- پیام نور مازندران 3

 دور دوم: ستارگان ساری 5- رعد پدافند 3، بیمه رازی 8- هیأت کشتی البرز صفر

دور سوم: بیمه رازی لرستان 8 - رعد پدافند 0

رقابت‌های کشتی آزاد به صورت دوره‌ای و بین پنج تیم ستارگان‌ساری، بیمه‌رازی لرستان، هیئت کشتی البرز، پیام نور مازندران و رعد پدافند برگزار می‌شود.

***حواشی روز نخست مسابقات:

باز هم سر خبرنگاران بی‌کلاه ماند!..

برای خبرنگاران حاضر در سالن مسابقات فقط یک میز و دو صندلی در نظر گرفته شده بود و اکثر خبرنگاران باسابقه روی زمین رسالت خبری خود را انجام می‌دادند. این در حالی است که هئیت کشتی چند روز قبل از خبرنگاران و عکاسان خواسته بود مدارک خود را به هئیت تحویل دهند تا برای پوشش‌خبری مسابقات با مشکلی مواجه نشوند.

البته بی‌توجهی و بی‌مهری به خبرنگاران در لرستان عادی شده، طوری‌که بارها و بارها در مسابقات گوناگون ورزشی مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.

نبود جایگاه در مسابقات فوتبال، راه ندادن خبرنگاران داخل زمین چمن بعد از بازی‌های تیم خیبر، صادر نکردن کارت‌خبرنگاری در مسابقات جهانی کوراش برای خبرنگاران لرستانی و..... تنها نمونه‌های کوچکی است که هر ورزشی‌نویس و عکاس ورزشی لرستانی برای یک بار هم که شده آن را را تجربه کرده است!...

حداقل تعداد خبرنگاران بومی که در سالن پوشش خبری این رخداد را مخابره می‌کردند 10 نفر بود، ضمناً اینترنت هم در اختیار اصحاب رسانه قرار نگرفته بود.

گزارش: سجاد آریان پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز