خبرگزاری کار ایران

لیگ کشتی کشور در خرم آباد؛

دوبنده‌پوشان آزاد و فرنگی رقابت‌های لیگ کشتی حریفان خود را شناختند/ باز هم خادم نیامد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۴۲۱

دوبنده‌پوشان آزاد و فرنگی رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور که در شهرستان خرم آباد در حال برگزاری است، حریفان حود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور که شامگاه روز سه‌شنبه در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، تیم‌های حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند و صبح امروز چهارشنبه ساعت 9 صبح به مصاف حریفان خود می‌روند.

پس از انجام مراسم قرعه‌کشی مرحله نخست رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور، مشخص شد که در مسابقات کشتی آزاد، تیم بیمه رازی لرستان با ستارگان ساری، هیأت کشتی استان البرز، پیام نور مازندران و رعد پدافند رقابت خواهد کرد.

 این مسابقات از صبح روز چهارشنبه به مدت 2 روز در سالن مسابقات شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار می شود و بیمه رازی اسپانسری این مسابقات و حمایت از تیم کشتی لرستان را بر عهده گرفته است.

مسابقات کشتی آزاد در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و مسابقات کشتی فرنگی نیز با شرکت در مسابقات کشتی فرنگی تیم بیمه رازی لرستان در گروه A با تیم‌های شادروان عزیزاله یگانه اندیمشک، سینا صنعت ایذه، بیمه رازی لرستان و فلک‌الافلاک تهران رقابت خواهد کرد.

همچنین در گروه B نیز شهدای 4 آذر اندیمشک، هیأت کشتی استان قم، پیام نور خوزستان، آنزان ایذه به مصاف هم خواهند رفت.

کادر مربیگری دو تیم آزاد و فرنگی لرستان در این مسابقات را غلامرضا محمدی (سرمربی آزاد) و شهرام سبزواری (مدیر فنی آزاد)، حسن رنگرز (سرمربی فرنگی) و طالب نعمت‌پور (مدیر فنی فرنگی) بر عهده دارند.

برای تیم‌های کشتی بیمه رازی لرستان در رشته آزاد در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی و رضا عطری، در وزن 61 کیلوگرم عباس دباغی و مسعود اسماعیل‎پور، در وزن 65 کیلوگرم محمدمهدی یگانه‌جعفری، در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین‎خانی، در وزن 74 کیلوگرم پیمان یاراحمدی، در وزن 86 کیلوگرم جواد ابراهیمی، در وزن 97 کیلوگرم عباس طحان و جمال میرزایی و همچنین در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

همچنین در رشته کشتی فرنگی در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی و عبدالمحمد پاپی، در وزن 66 کیلو گرم  مهدی زیدوند و سامان نجم‎سهیلی، در وزن 71 کیلوگرم عظیم گرمسیری و افشین بیابانگرد، در وزن 74 کیلو  گرم پیام بویری و رسول گرمسیری، در وزن 80 کیلوگرممیلاد خسروی ، در وزن 85 کیلوگرم علی قیطاسی ، در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی‎زاده و در سنگین وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی برای تیم های لرستان کشتی خواهند گرفت.

باز هم خادم نیامد!..

شایان ذکر است مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشتی کشور دهم و یازدهم شهریورماه امسال در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود و تیم‌های برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کنند. 

مسابقات لیگ کشتی ایران برای اولین بار است که به میزبانی خرم آباد به مدت 2 روز در سالن مسابقات شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار می شود.

مسابقات صبح ها از ساعت 9صبح لغایت 12 وعصر ها از ساعت 16 لغایت 19 برگزار خواهد شد.

به گفته کارشناسان رقابت بین ستارگان ساری و بیمه رازی لرستان به نوعی یک فینال زودرس خواهد بود.

در حالی که قرار بود رسول خادم رئیس فدراسیون با حضور در خرم آباد نظاره گر کشتی ها باشد اما باز هم شاهد غیبت رسول خادم در لرستان هستیم. گفته می‌شود وی به دلیل شرکت در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون جهانی عازم فرانسه شده است.

گفتنی است در جریان برگزاری مسابقات کشتی در سه رده نونهالان، نوجوانان و پیشکسوتان که سال گذشته نیز به میزبانی لرستان برگزار شد قرار بود رسول خادم به لرستان سفر کند، که غیبت او امسال نیز تکرار شد.

 گزارش از سجاد آریان پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز