خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز هفته‌دولت انجام شد

تجلیل فرماندار و امام‌جمعه چگنی از مادر شهید حیات‌الغیب

همزمان با هفته‌دولت با حضور فرماندار و امام‌جمعه دوره‌چگنی از مادر شهید حیات‌الغیب تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قدرت‌اله ترابی‌نژاد در مراسم دیدار با خانواده شهید سید گودرز حیات‌الغیب با حضور در روستای گندابه از توابع بخش مرکزی ضمن تجلیل و گرامی‌داشت این شهید افزود: ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع‌مقدس وظیفه همه ماست.

وی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در قبال خانواده شهدا و ایثارگران که برای خدمت به مردم و دفاع از این مرز و بوم از جان خود گذشتند قدردانی کنیم و از برکت وجود این خانوادهای خدواند منان را شکر بگوئیم.

 در این جلسه از مادر شهید سید گودرز حیات‌الغیب تجلیل بعمل آمد.

همچنین به مناسبت آغاز هفته دولت‌ صبح امروز گلزار شهدای شهرستان چگنی با حضور فرماندار، امام‌جمعه و مسئولان ادارات شهرستان غبار‌روبی و عطر‌افشانی شد.

 در این مراسم حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی امام‌جمعه شهرستان چگنی با اشاره به مقام شامخ شهیدان بویژه شهدای دولت گفت: شهدا کسانی بودند که در لحظه خطر از همه لذات دنیوی گذشتند و به دعوت امام‌خمینی(ره) لبیک گفتند و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.

 فرماندار نیز در این مراسم با اشاره به شهادت مظلومانه رجایی و باهنر افزود: رجایی و باهنر خاری در چشم دشمنان و منافقان کور دل بود و مردم خدمات و رشادت‌های این دو بزرگوار را فراموش نخواهد کرد.

در این مراسم، حاضران، مزار شهدا را عطرافشانی و گلباران و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

کد خبر : ۴۰۳۸۳۹