خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح برنامه‌های هفته‌دولت در شهرستان چگنی

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان چگنی برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان را تشریح کرد.

شهرام زمانی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان چگنی افزود: روز سه‌شنبه همزمان با اولین روز از هفته‌ دولت که با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است، جلسه شورای اداری، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا برنامه هایی است که در این روز انجام می شود.

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته دولت با عنوان «حقوق‌شهروندی، محرومیت‌زایی» نامگذاری شده، افزود: در این روز افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای بخش ویسیان، افتتاح 37 طرح اشتغالزایی صندوق کار آفرینی و افتتاح مخزن آبرسانی به 4 روستای بخش ویسیان در دستور کار قرار دارد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان چگنی سومین روز از هفته دولت را با عنوان«کارمند و خدمت» اعلام کرد و گفت: در این روز افتتاح ساختمان دهیاری روستای چاه ذوالفقار، افتتاح و بهره برداری از مزرعه پرورش ماهی روستای رفتخان و افتتاح کانال آب بر روستای تشکن از روستاههای این شهرستان را خواهیم داشت.

شهرام زمانی با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته دولت با عنوان «معنویت، مردمداری، عدالت ورزی» تصریح کرد: در این روز حضور کارکنان دولت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه  های فرماندار شهرستان چگنی  و همچنین کلنگ زنی 5 ساختمان پایگاه مقاومت بسیج روستایی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پنجمین روز از هفته دولت در استان با عنوان «بهداشت و سلامت» نامگذاری شده است، اظهار داشت: بهسازی بند های خاکی سد سراب دوره،افتتاح کانال سنگ بخش مرکزی، افتتاح مدرسه سه کلاسه، افتتاح گاز رسانی به روستاهای بخش مرکزی  را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین در ششمین روز از هفته دولت که با عنوان«برجام، امنیت و اقتدار ملی» نامگذاری شده افتتاح  و بهره برداری از 15 دستگاه ساختمان مددجویان بهزیستی، افتتاح برق رسانی به روستای زوران چم بخش شاهیوند، افتتاح جایگاه توزیع گاز مایع از برنامه های این روز می باشد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان چگنی بیان اشت: برنامه های آخرین روز هفته دولت در لرستان را که عنوان «شهید رجایی و باهنر الگوهای جاودان خدمت» نامگذاری شده است بهسازی و زیر سازی معابر، افتتاح و بهره برداری از 81 دستگاه مسکن ویژه مدد جویان کمیته امداد را خواهیم داشت.

شهرام زمانی تصریح کرد: همچنین مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در 8 شهریور آخرین برنامه این هفته می باشد.

کد خبر : ۴۰۳۷۴۴