خبرگزاری کار ایران

سرمایه‌گذار کشت و صنعت لرستان:

موقعیت جغرافیایی لرستان سود 100 درصدی برای سرمایه‌گذاران دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۱۲۳

سرمایه‌گذار کشت و صنعت لرستان‌گفت: لرستان موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و به دلیل نزدیکی که با بازار خلیج فارس و بازار عراق دارد، سرمایه گذاری در این استان با سود 100 درصدی همراه است.

 ‌به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در همایش هفته فرهنگی لرستان، عبدالله الحی در همایش فرهنگی اجتماعی لرستان که در محل سالن همایش های بوستان گفتگوی تهران برگزار شد، افزود: هر شخصی در استان لرستان سرمایه‌گذاری کند به سود ۱۰۰ درصد می رسد زیرا بازار عراق می‌تواند تمام مایحتاج خود را از میوه گرفته تا دیگر محصولات از لرستان خریداری کند.

الحی بیان داشت: ایجاد هر یک شغل در لرستان کمک به پایدار یک خانواده بوده و هر اشتغال ایجاد شده در آخر ثمرات خوبی برای فرد در پی خواهد داشت. 

سرمایه‌گذار کشت و صنعت لرستان افزود: لرستان استان خوبی برای سرمایه گذاری است به‌طوریکه آب، خاک، زمین و ... آن برای سرمایه گذاران رایگان است و هر شخصی در این استان سرمایه گذاری کند به سود ۱۰۰ درصد می رسد.

 وی عنوان کرد: من یک سرمایه گذار خارجی نیستم بلکه  کشور اول من مذهب تشیع و ایران بوده و اولویت اول و مهم من ایجاد اشتغال برای مردم لرستان است.

سرمایه‌گذار کشت و صنعت لرستان با اشاره به اینکه استانی همانند لرستان، استانی در کشور وجود ندارد، گفت: استاندار لرستان و نمایندگان این استان همواره پیگیر مسائل و مشکلات استان و مجتمع کشت و صنعت هستند.

الحی خطاب به مسئولان استان لرستان و وزرای کشور و ارشاد گفت: هر انسانی تکالیفی برعهده دارد و تکلیف من ایجاد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است. 

وی اظهار داشت: استان لرستان دارای منابع و پتانسیل‌های زیادی است و با وجود اینکه در لرستان مواهب زیادی مانند آب فراوان، خاک حاصلخیز و ... وجود دارد ولی اولین استان بیکار کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز