خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

اهمیت پدافند غیرعامل و برنامه‌ریزی در این راستا بسیار حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۶۰۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اهمیت پدافند غیرعامل در شرایط بحران دو چندان می شود که به همین جهت برنامه ریزی در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی در جلسه پدافند غیرعامل استان لرستان با موضوع تهدیدها و فرصتها افزود: پدافند غیرعامل یک اصل ضروری است که باید در تمامی امور دستگاه‌های اجرایی مورد توجه و پیگیری باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی، تجهیز و مانور درباره پدافند غیرعامل از اقدامات ضروری دستگاه‌های اجرایی بشمار می‌رود، اظهار داشت: در این راستا 12 کارگروه در استان تشکیل شده و کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل به صورت مستمر برگزار و برنامه زمان‌بندی 6 ماهه دوم این کارگروه‌ها به اداره‌کل مربوطه ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمامی طرح‌های عمرانی استان باید برنامه پدافند غیرعامل داشته باشند و اختصاص اعتبار به طرح های عمرانی برمبنای توجه به موضوع پدافند غیرعامل باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: گسترش برنامه‌های پدافند غیرعامل در استان لرستان مورد توجه ویژه است و مصوبات و جهت‌گیری‌های این کارگروه‌ها باید بر مبنای اهداف و تحقق سند بالا دستی باشد.

وی اظهار داشت: داشتن طرح پدافند غیرعامل در فعالیت‌های عمرانی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری شود و توجه به حوزه پدافند غیر عامل یک بحث مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

اظهار داشت: مسئله پدافند غیر عامل هیچ‌گاه نباید در ذهن، فکر و عمل مدیران مورد خدشه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز