خبرگزاری کار ایران

معاون هلال‌احمر استان لرستان:

کاروان‌های جهادی هلال‌احمر به مناطق محروم استان لرستان اعزام می‌شوند

معاون جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: کاروان‌های جهادی هلال‌احمر در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مناطق محروم استان لرستان اعزام می‌شوند.

مژگان حجاریان روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد به اعزام کاروان‌های جهادی هلال‌احمر به مناطق محروم استان اشاره کرد وافزود:  امسال در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، 9 کاروان جهادی در قالب 300 نفر به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: هدف از اعزام این کاروان‌های جهادی  آموزش امدادی و مطرح کردن مباحث ایام رمضان است و در این برنامه کلاس‌های آموزشی با حضور مبلغان برای مردم برگزار می‌شود.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان لرستان یکی دیگر از برنامه‌های این کاروان جهادی را توزیع بسته بهداشتی برشمرد و عنوان کرد: در این کاروان‌های جهادی در مجموع 300  بسته بهداشتی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر بین مردم این مناطق توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کلاس‌های جز خوانی و آموزش تجوید قرآن در مراکز امور جوانان هلال‌احمر استان لرستان برگزار می‌شود.

حجاریان مسابقه کتاب‌خوانی در ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر برشمرد و گفت: در شب‌های قدر نیز ایستگاه‌های سلامت توسط جوانان جمعیت هلال‌احمر استان لرستان در مراسم‌های شب قدر بر پا می‌شود.

کد خبر : ۳۸۰۸۷۵