خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان:

نامگذاری سالن اسکواش استان بنام شهید مدافع حرم اقدامی پسندیده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۸۲

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، گفت: نامگذاری سالن اسکواش استان، بنام شهید مدافع حرم، اقدامی پسندیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مجهزترین  خانه اسکواش غرب کشور در خرم‌آباد افزود: تصمیم ارزشمند برای نامگذاری این سالن ورزشی، بنام شهید مدافع حرم و ادامه راه شهیدان از دستاوردهای ورزش استان است.

وی با بیان اینکه حمایت جدی استاندار لرستان در جهت پیشرفت ورزش استان در دستور کار است،  اظهار داشت: با توجه به اهمیت کار در حوزه جوانان به ویژه در بحث ورزش، حمایت استانداری لرستان از بخش ورزش جدی است.

وی افزود: نامگذاری این سالن به نام شهدای مدافع حرم کار بسیار ارزشمندی است. ان شاءالله که همگی مدافع راستین سیره ائمه معصومین(ع) باشیم.

علی یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: به احترام مقام والای شهدا این سالن به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه 407 مترمربع زیربنای این سالن است، بیان کرد: 430 میلیون تومان از اعتبارات استانی صرف ساخت و تجهیز این سالن شده که به شکل 100 درصد آماده افتتاح است.

بهترین خانه اسکواش غرب کشور با حضور دبیر فدراسیون اسکواش، معاون استاندار لرستان، خانواده شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم و جمعی از مسئولان استانی در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد افتتاح شد. 

عملیات اجرایی این مجموعه در سال 91 آغاز و با اعتبار چهار میلیارد و سیصد میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز