خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری خرم‌آباد:

کارخانه تولید کود از زباله در خرم‌آباد احداث می‌شود

معاون شهرداری خرم‌آباد گفت: کارخانه تولید کود از زباله در خرم‌آباد احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، علی محمدخانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم‌آباد که در سالن جلسات فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری در چند پروژه بزرگ مانند آبشار طلایی،  پل شاپوری و برج‌های دوقلو در سال جاری سرمایه‌گذاری دارد و پروژه‌ها فعال هستند.

وی افزود: در حال حاضر حدود یک هزار نفر از طریق بخش خصوصی در فضای سبز و نظافت و جمع‌آوری زباله مشغول به کارند که تا پایان سال جاری و ممکن است سال‌های آینده استمرار داشته باشد.

وی افزود: روند بکارگیری نیرو در شهرداری خرم آباد ادامه دارد ولی با این وجود سهم اشتغال این دستگاه در سند اشتغال استان صفر لحاظ شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت: شهرداری خرم آباد در حال تعریف چندین پروژه جدید از جمله تفکیک زباله از مبداء بوده که برای اولین بار در شهر خرم آباد ایجاد شده است که این پروژه اشتغال هایی به همراه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه تفکیک زباله در سال جاری برای نخستین بار است که در خرم‌آباد اجرا می‌شود، عنوان کرد: دیروز جلسه‌ای در تهران با سرمایه‌گذار برای تولید کود از زباله داشتیم که نیازمند احداث کارخانه بوده و ایجاد اشتغال می‌کند و به طور قطع هم زودبازده است.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری صدور پروانه تمام هتل‌ها را رایگان کرده است، بیان کرد: ممیزی املاک حدود 12 سال است در شهرداری خرم‌آباد ایجاد نشده است، ایجاد شده و تعدادی اشتغال ایجاد می‌کند.

محمدخانی گفت: برای تعیین سهم اشتغال شهرداری خرم آباد در سند اشتغال شهرستان باید با شهرداری خرم آباد مکاتبه می شد تا شهرداری سهم خود را در سند اشتغال بیان می کرد.

کد خبر : ۳۷۸۲۳۶