خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان

مجتمع کشت و صنعت لرستان آغاز به‌کار می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان از آغاز به کار رسمی مجتمع کشت و صنعت لرستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهرداد غضصنفری ظهر سه شنبه در حاشیه همایش تجلیل از رعایت کنندگان برتر حقوق مصرف کنندگان استان از آغاز به کار رسمی مجتمع کشت و صنعت لرستان خبر داد و اظهار داشت: فردا این مجموعه عظیم با ظرفیت اشتغال بالا به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد که این پروژه مصداق بارز درون زایی و برون گرایی اقتصاد مقاومتی است.

غضنفری با بیان اینکه پیش بینی می شود میزان سرمایه گذاری مجموعه کشت و صنعت لرستان به ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برسد، بیان داشت: دولت حتی یک ریال در این مجموعه هزینه نکرده بلکه یک سرمایه گذار عرب در این مجموعه سرمایه گذاری کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان به تنگناهای مالی و اعتباری دولت اشاره کرد و گفت: همه چیز با پول حل نمی شود بلکه باید همت و اراده و برنامه های دانش محور پشت هر کاری باشد که این موارد در سرمایه گذاری کشت و صنعت لرستان مشاهده شد.

وی گفت: کارگاه عملیاتی که در استان ایجاد شده را باید به فال نیک گرفت و همه ظرفیت های فکری و فیزیکی موجود در استان برای توسعه آن مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مجموعه کشت و صنعت لرستان ترکیبی از کشاورزی و صنعت است، افزود: یکی از برنامه های امسال این مجموعه احداث گلخانه ای در سه فاز بوده که فاز اول آن ۱۰ هکتار بوده و دی ماه سال جاری افتتاح شده و محصولات آن شامل سبزیجات و صیفی جات به کشور روسیه صادر خواهد شد.

کد خبر : ۳۷۴۱۰۲