خبرگزاری کار ایران

رفاقت برای سازندگی

کد خبر : ۳۶۷۸۳۸

این بار بذر هویتشان با رفاقت و رقابت برای سازندگی از سوی نمایندگان بیشتر از گذشته جوانه دهد و شاهد بی اخلاقی هایی صرفا جناحی نباشند زیرا که اثبات نمودند که ملاک انتخاب آنها صرفا جناح سیاسی نیست و کارآمدی و شایسته سالاری را ارجح تر میدانند.

تاریخ غرور آفرین ایران اسلامی برگ های زرینی را مصور کرده است و این بار در ١١ اردیبهشت ماه و روز کارگر با اعلام اسامی نمایندگان پیروز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی سوسوی امیدی بیشتر در دل جوانان و کارگرانی پرتو افشاند که حداقل شرایط را پذیرفته اند و امید به بهبود شرایط دارند و با حضور خود حماسه ای دیگر آفریدند.

که شاید این بار بذر هویتشان با رفاقت و رقابت برای سازندگی از سوی نمایندگان بیشتر از گذشته جوانه دهد و شاهد بی اخلاقی هایی صرفا جناحی نباشند زیرا که اثبات کردند که ملاک انتخاب آنها صرفا جناح سیاسی نیست و کارآمدی و شایسته سالاری را ارجح تر می دانند.

در این  بین در شهرستان خرم آباد ورقی خورد که امید را بیشتر در دل جوانان بیکارش دمید،ورقی که امید است ذغال سوخته ی بلوط را جوانه زند،ورقی که افراط و تفریط را بر مصلحت شهر و کشورش مقدم نداند،ورقی که چتری بیافریند برای امنیت درآمدزایی سرمایه گذارن در این مرز و بوم،ورقی که رشد و توسعه را رقم بزند،ورقی که حقوق این دیار را بداند و برای احقاق حقوق آن از هیچ تلاشی مضایقه ننماید.

ملت ایران ملتی صلح اندیش و بدور از تنش بوده و تاریخ بهترین استناد این مهم است که این بار ملت برگ دیگری از آن را نوشتند و با درایت و رأی خود تندروی را در مجلسی که باید در رأس نظام باشد حذف کردند.

عرض تبریک خدمت تمام منتخبان ملت بالاخص دو منتخب شهرستان خرم آباد جناب آقایان دکتر محمد بیرانوندی و محمدرضا ملکشاهی راد و آرزوی موفقیت ایشان در خدمتگذاری به ملت امید داریم که رفاقت و رقابت در سازندگی در بین شما دو گرامی بیشتر از قبل حادث شود و هر چه بیشتر از کمک و مساعدت سایر کاندیداها،جوانان و مشاوران امر استمداد جسته و خود تندیس گرانی شوید که هر لحظه تندیس های زرینی  را با کمک این ملت و به لطف و مدد خداوند خلق کنید و کارهای نیک شما در نظر ملت  جاودان بماند و خرم آباد را آبادتر و خرم تر کنید.

نیما کشوری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز