خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی لرستان:

47 درصد پرسنل بهزیستی لرستان قرارداد کارمعین هستند

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: 47 درصد کارکنان بهزیستی لرستان قرارداد کار معین هستند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، اسداله حیدری در جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان که با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور و مدیران، معاونین و روسای ادارات بهزیستی، با هدف بررسی مسائل و مشکلات مرتبط در دفتر مدیریت برگزار شد، افزود: در سالهای متمادی برای تبدیل وضعیت این میزان افراد اقدام موثری صورت نگرفته که ما با رایزنی با مقامات کشوری و استانی در صدد رفع این مشکل به منظور ارتقای انگیزه شغلی هستیم.

وی با تبیین برنامه‌ها و فعالیتهای صورت گرفته خواستار انعکاس مسائل و توجه ویژه مقام عالی سازمان در راستای رفع موانع و مشکلات موجود حوزه‌های مختلف بهزیستی لرستان شد.

حیدری احیا و ارتقاء جایگاه بهزیستی در سطح ملی، استانی و نگاه عالمانه به رویکرد‌ها و شرح وظایف و هم چنین عنایت ویژه به رفاهیات کارکنان را از مهم‌ترین اقدامات ریاست سازمان بهزیستی کشور برشمرد و افزود: بدون تعارف و تکلف، مدیران و کارکنان بهزیستی لرستان به این توجهات ارج می‌نهند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان جلسه شورای اداری بمنظور بررسی مسائل و مشکلات و تنگناهای حوزه‌های مختلف با حضور «دکتر سید حسن موسوی چلک» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور «دکتر اسداله حیدری» مدیرکل بهزیستی لرستان و معاونین و روسای ادارات شهرستانی در دفتر مدیریت برگزار شد.

همچنین معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری خود را از قبیل فقدان و فرسودگی ابنیه، فرسودگی وسایل نقلیه، تجهیزات اداری و مسائل مربوط به مشکلات پرسنلی و احکام کارگزینی، مشکل پرسنل قانون کار و میزان دریافتی‌ها را تبیین که دکتر موسوی چلک، برای انعکاس و پیگیری این مطالبات قول مساعد داد.

کد خبر : ۳۶۶۸۷۸