خبرگزاری کار ایران

دقایقی قبل انجام شد؛

استاندارد لرستان و رئیس ستاد انتخابات استان رأی خود را به صندوق انداختند

استاندار لرستان و رئیس ستاد انتخابات استان لرستان دقایقی قبل با حضور در دبیرستان آفرینش رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند به همراه سید سعید شاهرخی رئیس ستاد انتخابات لرستان دقایقی پیش با حضور در دبیرستان آفرینش در مرکز لرستان رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار لرستان در حاشیه انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در مرحله نخست انتخابات اظهار داشت: امیدواریم که مردم استان در مرحله دوم انتخابات نیز حضوری گسترده داشته و کار نیمه تمام اسفند ۹۴ را تکمیل کنند.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه مردم حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی می‌دانند و به طور حتم حضوری پرشور خواهند داشت گفت: امروز در حوزه انتخابیه خرم آباد، بروجرد و دورود و ازنا حدود ۹۰۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

وی با بیان اینکه ساعت اخذ رای در استان از هشت صبح تا ۱۸ غروب است گفت: مردم در اولین فرصت در شعب اخذ رای حضور یابند و به وظیفه ملی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در مرحله نخست انتخابات از میانگین کشوری هم بالا تر بود افزود: مردم این احساس مسئولیت را ادای دین به آرمان‌های انقلاب و  همچنین لبیک به ندای رهبری انقلاب می‌دانند.

استاندار لرستان بیان داشت: حدود ۱۵ هزار نفر امر اجرای انتخابات را بر عهده دارند و این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهند که از آرای آنها صیانت می‌کنند. 

 رئیس ستاد انتخابات استان لرستان نیز دقایقی پیش در حاشیه انداختن رای خود به صندوق با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در همه انتخابات اظهار داشت: پیروز اصلی انتخابات ملت بزرگ ایران است.

سید سعید شاهرخی با تأکید بر اهمیت و حساسیت برگزاری انتخابات کشور در عرصه‌های جهانی و بین المللی و بازتاب گسترده آن تصـریح کرد: به رغم تلاش‌های گسترده بیگانگان اما همواره ملت شریف ایران در انتخابات حماسه خلق کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان داشت: به طور حتم مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار لرستان مانند سنوات گذشته در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

شاهرخی تاکید کرد: از مردم استان تقاضا داریم رای خود را در ساعات اولیه انتخابات به صندوق بیندازند.

کد خبر : ۳۶۵۹۵۹