خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان:

صیانت از آراء مردم اصلی‌ترین وظیفه مجریان در مرحله دوم انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۲۳۷

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: صیانت از آراء مردم اصلی‌ترین وظیفه مجریان در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد ، سید سعید شاهرخی در دیدار با مجریان مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان های دورود و ازنا افزود: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یک وظیفه است زیرا این حضور به منزله گره خوردن انس و الفت مردم با اصل نظام و انقلاب اسلامی است .

 وی با بیان اینکه برگزاری سالم ، پاک و با حضور حداکثری مردم در مرحله نخست انتخابات مجلس دهم یکی از افتخارات ما در استان بود، اظهار داشت:مردم در روز 10 اردیبهشت با حضور یکپارچه و دشمن‌شکن در پای صندوق‌های اخذ رای نماینده خود را برای چهار سال نمایندگی راهی مجلس خواهند کرد. 

 وی تاکید کرد: دشمنان ما درصددند تا مردم را نا امید و مایوس کنند و همه ما باید از اقداماتی که موجب دلسردی مردم می شود اجتناب کنیم.

شاهرخی تصریح کرد : یکی از افتخارات ما حضور مردمی در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی همانند انتخابات است که با بر گزاری هر دوره انتخابات دشمنان ما بیش از پیش مایوس و نا امید تر می شوند. 

شاهرخی اظهار داشت: اگر مردم مطمئن باشند که از آرای آنها همانند یک امانت نگهداری خواهد شد به قطع و یقین حضورشان در پای صندوق‌های رای چشمگیرتر خواهد بود. 

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: همه تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی سالم ، پر شور و نشاط و با حضور حداکثری مردم در این استان اندیشیده شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز