خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان به ایلنا خبر داد:

پیدا شدن جسد کودک 5 ساله نورآبادی در رودخانه «بادآور»

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۵۸۰

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان گفت: جسد کودک 5 ساله نورآبادی که در جریان سیلاب اخیر ناپدید شده بود با تلاش نیروهای امدادی در رودخانه «بادآور» پیدا شد.

سرهنگ علی نجات کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد با تایید این خبر افزود: پس از چهار روز  جستجو و تلاش نیروهای امدادی، بالاخره جسد کودک 5 ساله نورآبادی که در جریان سیل اخیر ناپدید شده بود در رودخانه «بادآور» پیدا شد.

وی اظهار داشت: جسد مهدی مرادی که در ساعات اولیه روز پنج شنبه بر اثر سیلاب گم شده بود با تلاش شبانه روزی تیم های امداد و نجات و تیم غواصی و مردمی در حد فاصل شش کیلومتری شهر نور آباد استان لرستان و در رودخانه بادآور منطقه اولاد قبا پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

وی تصریح کرد: جسد این کودک ۵ ساله به سردخانه بیمارستان ابن سینای نورآباد انتقال داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، صبح روز پنج شنبه 26 فروردین ماه سالجاری خانواده یک کودک 5 ساله به نام مهدی مرادی از گم شدن فرزندشان خبردادند.

خانواده این کودک اعلام کردند که فرزندشان پس از خروج از منزل ناپدید شده و جستجوی آنها برای یافتن این کودک 5 ساله بی نتیجه بوده است. منزل مسکونی این کودک در نزدیکی رودخانه شهر نورآباد قرار دارد و مهدی که برای بازی به اطراف رودخانه رفته بود ناپدید شده بود.

 خبر غرق شدن مهدی مرادی در ساعات اولیه انتشار آن در سطح شهر و استان پیچید اما توسط هیچ دستگاهی تایید نمی شد و مادر چشم انتظارش روزها در انتظار مهدی در اطراف رودخانه با چشمان گریان می نشست و منتظر بازگشت تنها پسرش بود. 

سیلاب اخیر خسارات فراوانی در لرستان برجای گذاشت که علاوه بر مرگ این کودک پنج ساله و کشته شدن یک چوپان در اثر صاعقه در یکی از روستاهای شهرستان پلدختر سبب قطع راه ارتباطی 80 روستا، آبگرفتگی سه هزار و 500 واحد مسکن شهری و روستایی، تخریب زیر ساخت 70 روستا، تخریب 100 دهنه پل، خسارت سنگین به 30 کیلومتر راه اصلی و 250 کیلومتر راه روستایی، قطع آب 143 روستا و شهر پلدختر، خسارت دو هزار و 570 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و انسداد برخی محورهای جاده ای و ریلی استان  را در پی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز