خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد

خسارت ناشی از قطع انشعابات به واحدهای تولیدی لرستان باید جبران شود

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات موظف‌اند در صورتی‌که واحدهای تولیدی به دلیل قطع خدماتی از قبیل برق، گاز و خدمات مخابراتی دچار خسارت شوند خسارت مربوطه را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حسین سلاحورزی رئیس اتاق  بازرگانی خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار که در جلسه‌ هیئت دولت به تصویب رسیده قطع خدمات واحدهای تولیدی در شرایط غیرضروری و پیش‌بینی‌ شده در قرار داد مجاز نیست.

وی اظهار کرد: چنان چه در شرایط عادی خدمات واحدهای تولیدی قطع شود شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات موظف‌اند بر اساس قراردادهای منعقدشده به جبران خسارت برابر آیین‌نامه اقدام کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بابیان اینکه این آیین‌نامه باهدف پیش‌بینی، برآورد و نحوه جبران خسارت وارد شده ناشی از قطع برق، گاز و خدمات مخابراتی به واحدهای تولیدی به تصویب رسیده عنوان کرد: بعضاً یکی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی با آن مواجه بوده و هستند خسارت ناشی از قطع خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان است که در جلسات مختلف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان مطرح‌ شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با اجرایی شدن قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار، بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان برطرف شود.

کد خبر : ۳۵۹۸۷۶