خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به بیش از 5 هزار و 700 طرح اشتغال‌زا

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۶۹۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سال گذشته به 5 هزار و 704 طرح اشتغال‌زا تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی آشتاب در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از فعالیت های کارگروه اشتغال استان در سال ۹۴ افزود: در جلسات کارگروه اشتغال سال گذشته تعداد پنج هزار و ۷۰۴ طرح با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۹۴۸ میلیارد ریال مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۱۳ جلسه کارگروه اشتغال در استان برگزار شد که این جلسات ۱۸۱ مصوبه دربرداشته است، اظهار داشت: این طرح‌ها زمینه اشتغال شش هزار و ۶۳۴ نفر را فراهم کرده‌اند و در قالب این پنج هزار و ۷۰۴ طرح اشتغال ۲۷۱ نفر در استان تثبیت شده است.

آشتاب تعداد طرح های اشتغالزا سال ۹۳ را ۱۲۶ طرح برشمرد و تصریح کرد: با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال ۳۵۸ نفر فراهم شده و مبلغ ۸۳۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای آن ها پرداخت شد.

وی یادآور شد: طرح های اشتغالزا سال ۹۴ استان از محل منابع قرض الحسنه صندوق کار آفرینی امید، منابع داخلی بانک های استان، منابع قرض الحسنه و بند ج تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۴ سهم کمیته امداد و بهزیستی تسهیلات دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز