خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد:

صیانت از حقوق مردم و حریم امنیت‌عمومی رویکرد مهم آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۷۱

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: صیانت از حقوق مردم و حریم امنیت عمومی رویکرد مهم آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا درخرم آباد، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درجمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در این اداره کل، افزود : در آموزش و پرورش 6کارگروه مامور تحقق اهداف کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شده است .

دکتر گودرز کریمی فر به تشکیل 5جلسه استانی اشاره کرد و اظهار داشت : دستگاه تعلیم و تربیت با هدف فرهنگ‌سازی ، تحقق سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ، تلاش می کند تا با تکریم جایگاه ارباب رجوع و صیانت از حقوق آنها ، خدمات رسانی به مراجعان را توسعه و تسهیل کند .

وی تصریح کرد: تدوین منشور اخلاقی کارکنان  جمله مواردی است که می تواند تعیین کننده خط مشی درست کارکنان نسبت به مراجعان باشد .

 کریمی فر به برگزاری 5کارگاه آموزشی سلامت اداری توسط هیات رسیدگی به تخلفات اداری و حراست اشاره کرد و بیان داشت: در این کارگاههای آموزشی ضمن آشناساختن کارکنان با قوانین و مقررات اداری ، شیوه‌های مناسب فرهنگی و رابطه کریمانه و محبت‌آمیز بین مجریان و مردم تبیین می شود .

وی به شفاف سازی فرایند خدمات و فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت : با توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی می‌توان به اطلاع رسانی  شفاف و افزایش آگاهی‌های عمومی مردم مبادرت کرد و زمینه بروز تخلفات را کاهش داد .  

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود  به نظارت محسوس و نامحسوس این کمیته اشاره کرد و عنوان کرد: با تدوین شاخص های 9گانه قانون گرایی، شفافیت، نظارت و کنترل ، پاسخگویی ، انضباط اداری ، الگوی مصرف ، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک ، آموزش و شایسته سالاری تلاش شده تا سلامت اداری در آموزش و پرورش ارتقا یابد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز