خبرگزاری کار ایران

با حضور کارشناسان تشکیل شد؛

برگزاری نشست تخصصی بررسی عوامل خودکشی در بهزیستی لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۵۴

این نشست با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پدیده خودکشی و با هدف بررسی، کنترل و کاهش این پدیده اجتماعی در ستاد بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، نشست تخصصی بررسی علل و عوامل خودکشی در لرستان با حضور 40 نفر از کارشناسان و نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پدیده خودکشی و با هدف کنترل و کاهش این آسیب اجتماعی در سالن کنفرانس ستاد بهزیستی لرستان برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان در ابتدای این نشست با تبیین اهمیت و تقدم پیشگیری بر سایر اقدامات افزود: رویکرد سازمان بهزیستی رویکردی پیشگیرانه است و بهزیستی لرستان با بهره گیری از نیروهای متخصص و توانمند، تمام امکانات و توان خود را در مقابله با کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بکار گرفته است .

وی تصریح کرد: اقدامات مهم این سازمان در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و فعالیت مستمر مراکز مداخله در بحران ، مراکز مشاوره، خانه سلامت ، خانه امن ، پایگاه‌های سلامت مناطق حاشیه ای و ... است.

حیدری اظهار داشت: یکی دیگر از ضروریات در بحث آسیب ها، تدوین شناسنامه آسیب های اجتماعی به تفکیک شهرستان‌ها و متعاقب آن برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان است.

شایان ذکر است این نشست با سرفصل های تعریف خودکشی ، علائم خودکشی و اقدامات پیشگیرانه در امر خودکشی با حضورنمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی مرتبط از جمله دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی، نیروی انتظامی ، دادگستری، شهرداری ، آموزش و پرورش، دانشگاه‌های پیام نور علمی کاربردی و ....و جمعی از اساتید و کارشناسان مسائل اجتماعی از جمله «فرهاد طهماسبی»جامعه شناس ، «دکتر میردریکوند»روانشناس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز