خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه لرستان عنوان کرد:

کاهش 25 درصدی تصادفات جاده‌های روستایی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۲۱

میزان تصادفات رانندگی در جاده های روستایی استان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد ، سرهنگ مرتضی چغلوند روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع تصادفات رانندگی در جاده های روستایی لرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۳۲ درصد از تصادفات رانندگی در لرستان مربوط به محورهای روستایی است.

وی با اشاره به آموزش های ترافیکی ارائه شده در استان  عنوان کرد: طی امسال هزار و ۵۸ دهیار روستاهای لرستان آموزش های ترافیکی و پیشگیری از تصادفات رانندگی را فرا گرفته اند.

رئیس پلیس راه لرستان گفت: همچنین در مدت زمان یاد شده ۱۶ هزار و ۴۵۸ نفر از رانندگان حوزه حمل و نقل بار استان، دو هزار ۴۸۸ نفر از دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان و ... آموزش های فرهنگ ترافیکی را فرا گرفته اند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از استان ها افزایش آمار تلفات جاده ای وجود داشته است که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی پلیس راه لرستان در کاهش این آمار موفقیت حاصل شده است، افزود : آمار کاهش تلفات جاده ای در این استان درحالی به 12 درصد رسیده است که سال گذشته این میزان هشت درصد بوده است .

وی اظهار کرد : در راستای فرهنگ سازی قوانین و مقررات جاده ای تعداد22 نقطه حادثه خیز استان از 68 نقطه کاهش یافته است .

وی ادامه داد : همچنین در راستای آشکار سازی نقاط حادثه خیز در استان پلیس راه لرستان با ایجاد خاکریز مانع از بروز حادثه شده است .

 سرهنگ چغلوند از ارجاع هشت هزار و ۹۰۵ خودرو حادثه ساز و توقیف پنج هزار و ۴۵۴ دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده راکبان آنها از کلاه ایمنی و همچنین حرکات نمایشی غیر مجاز  و ... به پارکینگ خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز