خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات لرستان:

تعرفه کافی برای رأی‌گیری در همه شعب انتخاباتی لرستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۵۱۷

دبیر ستاد انتخابات لرستان گفت: تعرفه به اندازه کافی برای رای گیری در همه شعب انتخاباتی لرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات لرستان، ناهید پرویزپور با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران به بیان گزارشی از روند برگزاری انتخابات در لرستان پرداخت و اظهار داشت: استان لرستان دارای هفت حوزه انتخابیه بوده و به طور کلی ۳۱ حوزه با توجه به وجود بخش های مختلف کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی افزود: استان لرستان دارای ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری است و تعداد واجدین شرایط رای در استان یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۶ نفر هستند.

وی تعداد رای اولی‌های استان را ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر برشمرد و افزود: تعداد کاندیداهایی که در صحنه انتخابات به رقابت می پردازند ۱۳۹ نفر است.

دبیر ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: با توجه به گزارش هایی که از شهرستان های مختلف واصل شده کار شروع انتخابات در لرستان همزمان با سراسر کشور ساعت 8 صبح در تمام حوزه های استان آغاز شده است.

پرویزپور با بیان اینکه در همه مراکز حوزه های انتخابیه و شعب اخذ رای روند برگزاری انتخابات در حال اجراست اظهار داشت: گزارشات واصله نشان می دهد هیچ مشکلی در رای گیری وجود ندارد و مردم حضور گسترده ای در پای صندوق های رای دارند.

وی مدت زمان حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای را 10 ساعت خواند و افزود: مردم می توانند از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر آراء خود را به صندوق بیندازند.

دبیر ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه تعرفه لازم برای رای گیری در همه شعب وجود دارد،  یادآور شد: در صورت استقبال مردم زمان انتخابات تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز