خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان:

اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه در لرستان به لیست مشترک رسیدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۹۲۷

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان گفت: اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه در دو حوزه انتخابیه استان لرستان به لیست مشترک رسیدند.

محمدرضایی شامگاه شنبه درگفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، ضمن انتشار لیست مشترک درباره معرفی نامزدهای مورد حمایت هر دو حزب افزود: با توجه به رایزنی‌ها انجام شده و نشست حکمیت شورای اصلاح طلبان لرستان (شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان ) با حزب اعتدال و توسعه در لرستان از طرف حزب اعتدال و توسعه تصمیماتی در دو حوزه انتخابیه شهرستانهای خرم آباد و دورهچگنی و حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز  اتخاذ شد.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد و دوره چگنی صید محمد بیرانوندی و بهزادمومنی‌مقدم دو چهره‌ای شاخص مورد تایید اصلاح‌طلبان مورد حمایت قطعی حزب اعتدال و توسعه لرستان نیز می باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان لرستان تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز  داراب گنجی کاندیدای اصلاح طلب  مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه لرستان می باشد.

وی با بیان اینکه گزینه‌های  مورد حمایت اصلاح‌طلبان و حزب اعتدال لرستان مورد حمایت قطعی هر دو حزب قرار دارند، افزود: با این ائتلاف و همبستگی بین این دو حزب ،ایرج عبدی در حوزه انتخابیه خرم آباد و محمد تقی توکلی در حوزه انتخابیه الیگودرز از لیست حمایت حزب اعتدال و توسعه لرستان حذف شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز