خبرگزاری کار ایران

کنسرت موسیقی پاپ سیروان خسروی در خرم‌آباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۲۳۱

کنسرت موسیقی پاپ به خوانندگی سیروان خسروی بیستم بهمن ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد امین عباسیان رییس انجمن موسیقی لرستان در این خصوص افزود: اجرای موسیقی پاپ به خوانندگی سیروان خسروی سه‌شنبه بیستم بهمن ماه سال جاری طی دو سانس 19-17 و 22-20 در سالن بانک صادرات خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سیروان خسروی متولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ آهنگساز، تنظیم کننده، خواننده پاپ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است که از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد.

سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد حضور داشت که این تنها اجرای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

آلبوم مترسک کاوه یغمایی محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی‌اش بود. اولین آلبوم شخصی سیروان با نام تو خیال کردی بری با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ منتشر شد.

وی برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی خواننده سبک پاپ و رپ است. تاکنون دو قطعه از وی با نام‌های «نه نرو» و «ساعت ۹» موفق شده‌اند در جدول موسیقی رادیوی هلندی Funx رتبه ۱ را به دست آورند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به دفترانجمن موسیقی لرستان مجتمع ارشاد کیو33238598 ، فروشگاه نوای زاگرس چهارراه فرهنگ 33335940 ، استریو آوا سه راه پایین مطهری جنب پاساژ آرش 33326217 ، فروشگاه شهرکتاب خیابان علوی 33337405 ، شرینکده مهرگان خیابان انقلاب نرسیده به ناصرخسرو 33225777  و تارنمای ایران کنسرت  مراجعه نمایند.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز