خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در لرستان منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۳۵۲

درحضور وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه‌سازندگی خاتم‌الانبیاءتفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در لرستان بسته شد.

به گزارش خبر نگار ایلنا در خرم‌آباد، مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان ظهر امروز با حضور سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء واستاندار لرستان برگزار شد.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان در این جلسه با ابراز امیدواری از رفع مشکلات درمانی استان لرستان با حضور وزیر بهداشت افزود: قرارگاه خانم‌الانبیاء همواره سهم بزرگی در سازندگی کشور و لرستان بر‌عهده داشته است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور احداث یک هزار تخت بیمارستانی در استان لرستان، اظهار داشت: مقرر شده از این تعداد تخت بیمارستانی 500 تخت در شهرستان خرم‌آباد و 500 تخت در شهرهای کوهدشت و دورود احداث شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه با همکاری وزارت بهداشت با مسئولیت سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی و تفویض اختیار به رئیس دانشکده علوم پزشکی استان لرستان منعقد می‌شود.

بازوند خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه همه بیمارستان های استان در سال جاری توسط وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مورد بازدید قرار گرفته اند تلاش می شود در راستای توسعه زیرساخت های حوزه سلامت استان پیگیری های جدی صورت گیرد. 

وی از انعقاد توافق‌نامه همکاری برای احداث 104 پایگاه اورژانس شهری در استان لرستان خبرداد و عنوان کرد: این پایگاه‌‌ها شامل پایگاه اورژانس شهری، پایگاه‌های بهداشت، خانه‌بهداشت و مراکز بهداشتی در روستاها است که با اعتباری در حدود 80 میلیارد تومان با مشارکت وزارت‌بهداشت، استانداری لرستان و قرارگاه خاتم‌الانبیاء احداث می‌شود.

بازوند یاد آور شد: این پروژه‌ها در سال 95 تعین تکلیف می‌شوند که در صورت اجرایی‌شدن این پروژه‌ها بسیاری از مشکلات زیرساختی حوزه سلامت در استان لرستان مرتفع می شود و خدمتی ماندگار به شهروندان لرستانی است. 

استاندار لرستان بیان کرد: این دومین سفر وزیر طی سال جاری به استان است که با هدف رسیدگی به وضعیت بیمارستان های لرستان و رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان لرستان انجام شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز