خبرگزاری کار ایران

در جاده پلدختر – اندیمشک اتفاق افتاد؛

خسارات سنگین برخورد دو تانکر نفت‌کش و یک تریلر به محیط زیست منطقه

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۴۱۷

رییس اداره محیط زیست پلدخترگفت:بر اثر تصادف دو دستگاه تانکر نفت کش و یک دستگاه تریلر در جاده پلدختر – اندیمشک حوالی تالاب های پلدختر، خسارت‌سنگینی به محیط زیست منطقه وارد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، امیررضا محمدی‌نژاد شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختراظهار داشت: یک دستگاه تانکر کشنده حامل موادنفتی در گردنه تنگ فنی منطقه شکار صید ممنوع پلدختر ابتدا با یک دستگاهتانکر نفت کش دیگری و سپس با یک دستگاه تریلر حامل بار گچ صنعتی برخوردکرد.

وی افزود: در اثراین حادثه رانندگی، مواد نفتی تانکر در زمین جاری شدکه موجب آلودگی خاک منطقه و طبیعت پیرامون  شد و خسارات سنگینی به منطقه وارد شد.

رییس اداره محیط زیست پلدختربیان کرد: به دنبال تصادف خسارت بار تریلرهاینفت کش با محیط زیست، ماموران و کارشناس این اداره جهت برآورد میزان خسارت وارده  به محیط زیست به منطقه اعزام شدند .

وی با بیان اینکه عبور تانکرهای نفتکش برای شهرستان پلدختر به معضل جدیتبدیل شده، عنوان کرد: عبور روزانه 800 دستگاه تریلر حامل مواد سوختی در جاده پلدختر – اندیمشک ضمن خسارت جدی به زیر ساخت‌های منطقه باعث آلودگی منابع آب و خاک شود.

محمدی نژاد گفت: این حادثه رانندگی تلفات جانی نداشت اما رانندگان تانکر نفت‌کش وتریلر به علت مصدومیت شدید به بیمارستان پلدختر منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز