خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان مطرح کرد:

حضور بخش خصوصی راهکار تکمیل پروژه‌های عمرانی لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۰۳۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: راه‌نجات پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان با حضور بخش خصوصی امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی هادی‌چگنی در جریان دوره آموزشی توجیهی و تبیین مفاهیم و ضرورت نحوه واگذاری پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه استان به شیوه مشارکتی که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، افزود: در کشور تعداد بی‌شماری پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد که با توجه به روند اعتبارات عمرانی 14 الی 15 سال تکمیل آن طول می‌کشد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس قانون‌گذار (مجلس شورای اسلامی) در ماده 27 قانون الحاق 2 به‌ خوبی فرصت مشارکت بخش خصوصی را برایتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی فراهم کرده و بدنه اجرایی دولت می‌بایست اهتمام ویژه‌ای را در اجرای این قانون به نحو صحیح که در نهایت خدمات‌رسانی عمومی دولت را بهبود ببخشد، فراهم کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان اظهار داشت: دولت راه‌کار نجات پروژه‌های نیمه‌تمام و جلوگیری از بلااستفاده ماندن سرمایه‌گذاری‌های انجام شده را تنها بخش خصوصی می‌داند و واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام و جدید به بخش خصوصی یک الزام است که ناگزیر باید انجام شود.

وی یاد آور شد: تجربه ثابت کرده هرکجا و در هر کشوری که بخش خصوصی حضور داشته، هم توسعه و هم بهره‌وری افزایش یافته و کیفیت کار نیز بالا رفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مصداق دیگری از حمایت دولت به بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این در خیلی از جاها ضرورتی ندارد دولت ورود پیدا کند زیرا بخش خصوصی زودتر از دولت می‌تواند پروژه‌ها را اجرا و به بهره‌برداری برساند و دولت با تمام توان از بخش خصوصی برای خدمت به مردم حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز