خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد

افتتاح۱۲ طرح تعاونی در لرستان همزمان با دهه فجر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همزمان با دهه فجر ۱۲ طرح تعاونی تولیدی، صنعتی و خدماتی در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، علی آشتاب صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه جلسات هماهنگی کمیته کارگری ستاد دهه فجر با حضور همه اعضاء درشهرستان‎ها و مرکز استان برگزار شده است، افزود: به صدا در آوردن زنگ انقلاب در واحدهای کارگری، غباررویی گلزار شهدا با حضور کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران،تشکل‎های کارگری و کارفرمایی از برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری در بین کارگران و تعاون‌گران از دیگر برنامه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان لرستان است، اظهار کرد: استان لرستان در ایام الله دهه فجر میزبان مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور است.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر 12 طرح تعاونی تولیدی، صنعتی و خدماتی در استان لرستان افتتاح می‌شود، یادآور کرد: در این ایام از واحدهای تولیدی و تعاونی‌های برتر استان بازدید می‌شود.

آشتاب با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای فنی و حرفه‌ای و آموزش مهارتی انجام می‌شود، تصریح کرد: استقرار تیم درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن از برنامه‌های ایام الله دهه فجر است، شرکت کارگران و کارفرمایان و تعاون‌گران در نماز جمعه شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

آشتاب به ایجاد امکان استفاده کارگران و کارفرمایان و خانواده‌های آنها از اماکن ورزشی کارگری در سطح استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: دیدار کارگران، کارفرمایان و تعاونگران با ائمه جمعه و فرمانداران در سطح استان و حضور همه جانبه و یکپارچه کارگران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیگر برنامه های ما در ایام دهه مبارکه فجر است.

کد خبر : ۳۳۶۵۶۶