خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد:

پایان رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای مجلس در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۵۹۸

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: وجود سلایق سیاسی در بین تاییدشدگان نوید انتخاباتی حماسی و پرشور را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی در جمع خبرنگاران، با اشاره به پایان رسیدگی به صلاحیت کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی استان، افزود: کار بررسی کاندیداها در هیات‌های اجرایی به پایان رسید و نتایج آماده ارسال به هیات نظارت استان است.

وی‌با بیان اینکه ۷ نفر از کاندیداها قبل از اعلام نتایج رسیدگی هیات‎های اجرایی به صلاحیت‎ها از کاندیداتوری خود انصراف دادند، اظهار کرد: از ۳۰۰ کاندیدای این دوره از مجلس شورای اسلامی، تعداد بسیار اندکی توسط هیات‎های اجرایی رد صلاحیت شده‏‎اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه از امروز هیات‎های نظارت کار رسیدگی به ‎صلاحیت‎ها را آغاز خواهند کرد، اظهار امیدواری کرد فرصت برابر برای همه گروه‎های سیاسی و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت حضور در عرصه انتخابات فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت ‎بی‎طرفی توسط تمام عوامل اجرایی و نظارت، گفت: با اطمینان بخشی به مردم و تبیین سیاست‎های مبتنی بر سلامت و صحت انتخابات، شاهد حماسه‎ای بزرگ و حضوری تاریخی در انتخابات ۷ اسفند خواهیم بود.

شاهرخی با بیان اینکه افرادی که در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت می‌شوند مراتب اعتراض خود را اعلام کنند، تصریح کرد: در مرحله بعدی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت استان بررسی و نتایج نهایی بیست و هفتم دی‌ماه اعلام می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بی‌طرفی توسط تمام عوامل اجرایی و نظارت باید رعایت شود و با اطمینان بخشی به مردم و تبیین سیاست‌های مبتنی بر سلامت و صحت انتخابات، شاهد حماسه‌ای بزرگ و حضوری تاریخی در انتخابات هفتم اسفندماه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز