خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی؛

مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری در شهرستان پلدختر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۹۳۸

به مناسبت هفـته کاهـش اثرات بلایای طبیعی، مانورپناهگیری و تخلیه اضطراری با حضور جمعی از مسئولان در محل دبسـتان شهید علیپـور شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش ایلنا در پلدختر، تیمور فریدونی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر در حاشیه این مانور اظهار داشت: در این مانور نیروهای امداد رسان به دانش آموزان اصول اولیه پناهگیری و تخلیه اضطراری هنگام وقوع حوادث به ویژه زلزله را آموزش دادند .

وی افزود: این مانور با شرکت امدادگران، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی برای مقابله با حوادث برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر پلدختر بیان کرد: در این مانور امدادگران ضمن کمک رسانی و حمل مصدومان حادثه فرضی و مداوا و انتقال آنها به مراکز درمانی نسبت به اطفای حریق در محل حادثه در کمترین زمان اقدام کردند.

وی عنوان کرد: آموزش و افزایش توان دانش آموزان در مقابله با بحران و حوادث و تمرین عملی اصول مقابله با حوادث و بلایای پیش بینی نشده ، آگاهی، پناهگیری صحیح ، خروج اضطراری و آماده سازی دانش آموزان برای مقابله باحوادث طبیعی و غیر طبیعی ، هدف برگزاری این مانور است.

فریدونی گفت: همچنین امور داوطلبان پروژه کاروان سلامت را با ویزیت و توزیع داروی رایگان در محل روستای ولی عصر (عج) با مشارکت داوطلبان گروه مهارت انجام دادند.

وی تصریح کرد: نجاتگران به همراه سرپرست جمعیت و کارکنان هلال احمر شهرستان، از خانواده نجاتگر مرحوم سجاد چراغی دیدار و دلجویی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز