خبرگزاری کار ایران

انتصاب سرپرست جدید مرکز بهداشت خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۷۲۵

طی مراسمی سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، طی مراسمی محمد بیرانوند از سوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد معرفی شد.

در این مراسم که در سالن غدیر مرکز بهداشت خرم آباد و با حضور محمد سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیر حراست دانشگاه، نماینده فرمانداری خرم آباد و ... برگزار شد، از زحمات سه ساله جواد عموزاده تشکر و محمد بیرانوند به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

جواد عموزاده در ابتدای مراسم ضمن تشکر از زحمات تمامی پرسنل مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، یاد آور شد: اگر موفقیتی در این سه سال به دست آمد به طور قطع نتیجه تلاش کارشناسان و پرسنل فعال این مرکز بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تمام تلاش خود را برای ارتقا برنامه های مرکز بهداشت و خدمت صادقانه انجام دادم که امیدوارم همگان از من راضی باشند،

عموزاده افزود: من همواره خود را یک پرسنل مانند سایر پرسنل مرکز بهداشت دانسته و می دانم و از این پس نیز با تمام توان به انجام وظیفه در مرکز بهداشت خواهم پرداخت.

 وی در پایان برای سرپرست جدید مرکز بهداشت خرم آباد آرزوی موفقیت کرد.

محمد بیرانوند سرپرست جدید مرکز بهداشت خرم آباد نیز در این مراسم، افزود: بنده بیش از ۲۵ سال است که در مرکز بهداشت مشغول خدمت هستم و با تمامی نقاط ضعف و قوت آن آشنایی کامل دارم.

وی عنوان کرد: امیدوارم با کمک سایر همکاران بتوانیم در مسیر پیشرو و در راستای رضای خدا و خدمت صادقانه به مردم گام برداریم.

محمد علی دریک سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات سه ساله جواد عموزاده برای محمد بیرانوند آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: سرپرست جدید را علاوه بر سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد به عنوان یک معاون برای معاونت بهداشتی دانشگاه و مرکز بهداشت استان می دانم و انتظار دارم با همکاری یکدیگر و همه همکاران برنامه های مرکز بهداشت را به نحو احسن به پیش ببریم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از جواد عموزاده تقدیر به عمل آمد و محمد بیرانوند رسما به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز