خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات لرستان خبرداد :

ثبت نام 229 داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و 19 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۹۳

رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: تاکنون229 داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و 19 نفر داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در لرستان ثبت نام کرده اند.

به گزارشخبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی در استان لرستان افزود:51 نفر امروز با حضور در ستاد انتخابات شهرستانهای استان لرستان نام نویسی کرده اند.

وی اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی65 نفر در حوزه انتخابیه  شهرستان خرم آباد، 47 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد ثبت نام کرده اند.

شاهرخی تصریح کرد: همچنین  30 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان های کوهدشت و رومشکان، 29 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان های  سلسله و دلفان، 34 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان های دورود و ازنا ، 11 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان پلدختر و 13 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز ثبت نام کرده اند. 

***19 نفر داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در لرستان

 رییس ستاد انتخابات استان لرستان افزود:  19 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبریدر آخرین روز ثبت نام و تا پایان زمان تمدید شده در این استان ثبت نام کرده اند.

سید سعید شاهرخی اظهار داشت: :در این راستا روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی با حضور در فرمانداری خرم آباد اقدام به ثبت نام کرد.

وی اظهار کرد:آیت الله هاشم نیازی ،آیت الله محمد تقی شاهرخی ،حجت الاسلام سید علی اکبر رحیمی پور ،حجت الاسلام سید مجتبی طاهری ،حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی ،حجت الاسلام و المسلمین احمد علی محمودی در ثبت نام این دوره از انتخابات شرکت کردند .

شاهرخی تصریح کرد: همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی ،حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا عباسی فرد ،حجت الاسلام سید علی طاهری خرم آبادی،حجت الاسلام والمسلمین سعید جابری انصاری ،حجت الاسلام هادی قبادی ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی ،حجت الاسلام و المسلمین محمد طاهر کنعانی ،حجت الاسلام و المسلمین سید نصرالله محبوبی ،حجت الاسلام و المسلمین سلمان حسین زاده و حجت الاسلام و المسلمین ناصر خسروی نیز داوطلب این دوره از انتخابات هستند.

وی ادامه داد:همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی و حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی نیز داوطلب انتخابات مجلس خبرگان شدند .

وی تصریح کرد : در راستای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری زمان ثبت نام تا ساعت 12 شب گذشته تمدید شده بود .

بنا بر این گزارش دو هزار و 886 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر یک از این انتخابات یکهزار و 443 صندوق برای جمع آوری آرا اختصاص می یابد.

12 هزار نفر در هیات نظارت و 22 هزارنفر در هیات های اجرایی استان فعالیت دارند.جمعیت استان لرستان بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر است و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز