خبرگزاری کار ایران

در رقابت با ۳۲ استان کشور؛

لرستان با اقتدار نایب قهرمان بوکس جوانان کشور شد

کد خبر : ۳۳۲۴۸۲

مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور که به میزبانی ساری در سالن ورزش سید رسول حسینی برگزار شد، با نایب قهرمانی مقتدرانه لرستان پایان یافت.

به گزارش خبر نگار ایلنا در خرم‌ آباد، بیست و ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور (بزرگداشت زنده یاد پرویز کشوری) که با میزبانی ساری در سالن ورزشی جهان پهلوان سید رسول حسینی برگزار شد، با نایب قهرمانی تیم لرستان پایان پذیرفت.

در این رقابت‌ها که 32 استان حضور داشتند تیم مازندران با 32 امتیاز مقام اول، لرستان با 26 امتیاز دوم و همدان با 18 امتیاز به مقام سوم رسید.

لازم به ذکر است از لرستان ، باقر فرجی در وزن 60کیلو گرم و رسول حسیوند در وزن 91 کیلو گرم و سامان مرادی در وزن 69 کیلو گرم مدال برنز ،محمد اومیدزاده در وزن 64 کیلوگرم و امیر حسین یوسفوند در وزن 75 کیلو گرم نیز مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات 204 بوکسور جوان از سراسر کشور طی روزهای 27 آذر تا اول دی ماه به مدت 5 روز به میزبانی شهرستان ساری در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی با هم رقابت کردند، که در نهایت با قهرمانی تیم میزبان (مازندران) و نایب قهرمانی لرستان به پایان رسید. در پایان این رقابت ها استان مازندران با 32 امتیاز قهرمان شد و تیم های لرستان ، همدان، کرمانشاه و گلستان به ترتیب دوم تا پنجم شدند.

اسامی قهرمانان اوزان10 گانه این مسابقات به این شرح است:

49 کیلوگرم:سینا خمر(گلستان)

52 کیلوگرم: امیررضا محمدی(مرکزی)

56 کیلوگرم:ابوالفضل کرمی(همدان)

60 کیلوگرم: کامیاب مرادی(کرمانشاه)

64 کیلوگرم:محمد امیدزاده(لرستان)

69 کیلوگرم:یزدان احمدی(کرمان)

75 کیلوگرم:امیر یوسف وند(لرستان)

81 کیلوگرم:کیوان صفری(مازندران)

91 کیلوگرم:محی الدین هاشمی(مازندران)

به اضافه 91 کیلوگرم:کمیل شریفی(مازندران)

همچنین در اوزان 60 و 64 کیلوگرم کامیاب مرادی و فرزاد رمضان پور به عنوان دو بوکسور جوان مازندرانی نایب قهرمان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز