خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت داوطلبان خبرگان رهبری در لرستان :

10 داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در لرستان ثبت نام کرده اند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۹۰۶

10 داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در لرستان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، تا پایان  روز دوشنبه 30 آذرماه، شمار داوطلبان نمایندگی مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری به 10 نفر رسید.

روزهای گذشته نیز 6  نفر و امروز نیز  4  نفر برای نمایندگی مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عباسی فرد، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طاهری و حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنقی شاهرخی امروز برای نمایندگی مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند.

روز یکشنبه نیز آیت الله احمد مبلغی با مراجعه به فرمانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری خرم آبادی و حجت الاسلام احمدعلی محمودی در وزارت کشور و آیت الله هاشم نیازی در حوزه انتخابیه مرکز استان لرستان ثبت نام کردند. 

همچنین روز جمعه هفته گذشته نیز آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی و روز شنبه هفته جاری حجت الاسلام والمسلمین حسین فلاحی اصل برای نمایندگی مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند.

دو هزار و 886 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر یک از این انتخابات یکهزار و 443 صندوق برای جمع آوری آرا اختصاص می یابد، 12 هزار نفر در هیات نظارت و 22 هزار نفر در هیات های اجرایی استان فعالیت دارند. 

استان لرستان با جمعیت بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز