خبرگزاری کار ایران

محمدی‌نژاد مطرح کرد:

برخورد جدی با عوامل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم پلدختر

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۲۹

رییس اداره محیط زیست پلدختر گفت: اداره محیط زیست این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی با عوامل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم شهر بر اساس قانون برخورد جدی می‌کند .

به گزارش ایلنا در پلدختر، امیررضا محمدی‌نژاد در جلسه کارگروه پسماندمحیط زیست پلدختر افزود: با توجه به بارش و نزولات‌جوی اخیر و سیل‌آسا که در منطقه رخ داده، پسماند و نخاله‌ها در کانال‌ها، مسیل‌ها، آبراهه‌ها و سطح‌شهر و روستا جمع‌آوری شوند.

وی بر همکاری ادارات برای مدیریت مطلوب پسماند ها و نخاله‌ها تاکید کرد وگفت: شهرداری‌های پلدختر و معمولان ظرف مدت یک هفته زباله‌ها و نخاله‌ها در محدوده مصوب شهری ورودی کانال‌ها و زیرگذرها جمع‌آوری و در محل دفن زباله‌ها و نخاله‌های تعیین شده منتقل و مدیریت کنند.

محمدی‌نژاد افزود: دهیاری‌های کلیه روستاهای حوزه شهرستان ظرف مدت 15روز باهماهنگی بخشداری های مرکزی و معمولان و همکاری اداره راه و شهر سازیروستاها، راه‌ها، مسیل‌ها، کانال‌ها و آبراها را پاکسازی و زباله ها ونخاله‌ها را در محل دفن روستا منتقل و مدیریت کنند.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان درخصوص پسماندهای عفونی و بیمارستانی با همکاری و هماهنگی محیط زیست، شهرداری‌ها، صنعت‌، معدن و تجارت، مطب‌ها و کلینیک‌ها اقدام و نتیجه را ظرف مدت بیست روز به دبیر خانه کار گروه ارسال کنند.

محمدی‌نژاد افزود: شبکه بهداشت و درمان نسبت به انجام خود اظهاری و پایش دستگاه بی‌خطرساز بیمارستان امام‌خمینی (ره) توسط آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به صورت فصلی اقدام و نتیجه را به دبیرخانه کارگروه ارسال کند.

رییس اداره محیط زیست پلدختر گفت: از دیگر مصوبات جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان این است که ادارات امور آب و صنعت، معدن و تجارت موظف‌اند از برداشت شن و ماسه در شبکه رودخانه جلوگیری و در فصل مجاز اقدام به صدور هرگونه مجوز برداشت کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز