خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خبر داد:

تشکیل کمیته پیگیری مطالبات معلولین استان

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۱۴۰

شاهرخی گفت: مطالبات جامعه معلولان از دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبر نگار ایلنا در خرم آباد_ شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان  از تشکیل کمیته‌ای در اداه کل اجتماعی استانداری لرستان در راستای عملی کردن ظرفیت‌های قانون حمایت از معلولان خبرداد و گفت: این کمیته مطالبات جامعه معلولان را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهد کرد.

سید سعید شاهرخی با توجه به خواسته ها و مشکلاتی که معلولین با آن مواجه هستند، افزود: در راستای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان این کمیته با حضور دستگاه‎های مختلف ذی‎ربط و به منظور عملی کردن ظرفیت‎های قانون حمایت از معلولین تشکیل می‎شود.

 معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با اشاره به نام‌گذاری روزی به نام معلولان تصریح کرد:این کار توانسته است تا حدودی در زمینه تبیین نقش و جایگاه معلولان در جامعه و بیان توانمندی‌های این قشر نقش مهمی ایفا کند.

وی اظهار داشت: روز جهانی معلولان فرصتی را فراهم می‌کند که در این روز از مشکلات و مسائل و دیدگاه معلولان شناخت و آگاهی بیشتری کسب کرد.

شاهرخی با تاکید بر این‌که باید از فکر و اندیشه معلولان در جهت رفع مشکلات، تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها برای توسعه همه‌جانبه استان بهره برد، تصریح کرد: لازم است کمیته‌ای در اداه کل اجتماعی استانداری تشکیل شود تا این کمیته در راستای عملی کردن ظرفیت‌هایی که در قانون حمایت از معلولان تلاش کند.

وی همچنین با تاکید براین‌که این کمیته مطالبات جامعه معلولان را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهد کرد، گفت: در بحث معلولان تنگناهای زیادی وجود دارد که باید توسط کمیته‌ای مورد پیگیری قرار بگیرد.

شاهرخی ضمن بیان اینکهاین کمیته جلسات خود را در فاصله زمانی نه چندان طولانی برگزار می‎کند،گفت: تا جایی‎که محدودیت قانونی وجود نداشته باشد در راستای تحقق خواسته‎ها و پیگیری مطالبات جامعه معلولین در راستای پرداختن به مسایل مبتلا به معلولین تلاش خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این کمیته با هدف هماهنگی بین‎بخشی و با اولویت دادن به مسایل ضروری معلولان تشکیل می‎شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز