خبرگزاری کار ایران

امسال انجام شده است

پرداخت 50میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت: امسال 50 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، کریم نجفی برزگر در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم آباد افزود: میزان تسهیلات پرداخت شده به دانشجویان این دانشگاه در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: وی وزارت علوم برای هر دانشجو ۳۵۰ هزار ریال بابت فعالیت‌های فرهنگی واریز می‌کند در حالی که این دانشگاه در سال گذشته ۸۰۰ هزار ریال سرانه فرهنگی هر دانشجو پرداخت کرده است.

نجفی برزگر تصریح کرد: در سال گذشته با الگو قرار‌دان شعار سال برنامه‌های فرهنگی در کشور اجراشد که جشنواره ملی قرآن یکی از این برنامه‌های شاخص بود که در استان اصفهان برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: یکی از رویکردهای دانشگاه در حوزه فرهنگی نگاه به اندیشه‌های قرآنی است و این جشنواره در رشته‌های مختلف قرآنی با موفقیت اجرا شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نانو تکنولوژی در سال گذشته اظهار کرد: اینگونه فعالیت‌ها خلاقیت دانشگاه‌ها را شکوفا می‌کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور افزود: دبیرخانه قرآنی دانشگاه پیام نور در استان زنجان تاسیس شده است.

کد خبر : ۳۲۲۹۴۱