خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد

تلاش شبانه پلیس خرم‌آباد به محل اختفاء مجرمان تحت تعقیب

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۹۷

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از انجام عملیات ضربتی شبانه پلیس به مخفیگاه مجرمان تحت تعقیب خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از انجام عملیات ضربتی شبانه پلیس به مخفیگاه مجرمان تحت تعقیب خبر داد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی گفت: برابر احکام صادره از مراجع قضایی مبنی بر این که تعدادی از افرادی که تحت عناوین مختلف به عنوان مجرم شناخته شده‌ و به نحوی از چنگال عدالت فراری هستند، پس از وصول احکام از سوی دستگاه قضایی‌، جلسه‌ای تخصصی با حضور روئسای کلانتری‌ها‌، پاسگاه‌ها‌، پلیس‌های تخصصی اعم از اطلاعات و امنیت عمومی‌، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر در خصوص چگونگی شناسایی محل اختفاء مجرمان برگزار شد.

وی افزود‌: در این راستا عوامل انتظامی شهرستان پس از ۴ شبانه روز کار اطلاعاتی و رصد دقیق‌، موفق به شناسایی محل اختفا ۳۱ نفر از مجرمان تحت تعقیب شدند که پس از تحت نظر گرفتن آن‌ها، در عملیات‌‌های از پیش طراحی شده و با استفاده از تمام توان با موفقیت به اجرا درآمد.

نجفی بیان داشت: در این طرح که به صورت گسترده و شبانه، برنامه‌ریزی و عملیاتی شده بود، مامورین به مخفی‌گاه مجرمان تحت تعقیب یورش برده و در نهایت ۳۱ نفر از آنان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با همکاری مردم اجازه نخواهیم داد مجرمین آسایش داشته باشند و با اشرافیت اطلاعاتی که در سطح استان و شهرستان موجود است‌، با تمام قدرت همچون صاعقه بر سر مجرمان فرود خواهیم آمد.

انهدام باند سارقان محتویات خودرو در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از انهدام باند سارقان محتویات خودرو و دستگیری یک سارق و ۲ نفر مالخر و کشف ۴۰ فقره سرقت محتویات خودرو خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت: در پی وقوع برخی سرقت محتویات خودرو در سطح شهر خرم‌آباد و در راستای مبارزه قاطع با سرقت و همچنین افزایش رضایت عموم‌، عوامل پلیس آگاهی این شهرستان با تشکیل گروه‌های ویژه‌ای از پرسنل مجرب اقدام به انجام کار اطلاعاتی به منظور شناسایی سارق یا سارقان کردند.

وی افزود: عوامل با استفاده از رصد دقیق جرائم و همچنین استفاده از گشت‌های پنهان‌، موفق به شناسایی یک سارق در یکی از مناطق شهر خرم‌آباد شدند که بلافاصله مامورین پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، طی یک عملیات ضربتی فرد سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان داشت: پس از انجام بازجویی‌های فنی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی‌، این فرد به ۴۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف نمود.

نجفی در ادامه عنوان داشت‌: پس از اعتراف سارق به سرقت از خودروها‌، معترف گردید اموال مسروقه را به ۲ نفر مالخر فروخته که پس از شناسایی، مالخران نیز توسط مامورین دستگیر و ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود مقادیری از اموال مسروقه به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز