خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان؛

کشف ۲۶۹ فقره سرقت در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۴۸

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از کشف ۲۶۹ فقره انواع سرقت در اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از کشف ۲۶۹ فقره، انواع سرقت در اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ «حسین نجفی» در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سرقت در خرم آباد، مأموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در یک ماه گذشته سال جاری موفق شدند ۳۵ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.

وی بیان داشت: در این مدت عوامل موفق به کشف انواع سرقت شامل لوازم خودرو، محتویات داخل خودرو، سرقت منزل، کیف قاپی، جیب بری، سرقت احشام، مغازه، فقره کش و روزنی و سایر سرقت‌ها شده‌اند و در این راستا نیز تعداد ۸۶ نفر سارق شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت، پاکسازی و انتظامی، از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰، مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کاهش ۳۴ در صدی جرائم در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از کاهش ۳۴ درصدی وقوع سرقت در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ «حسین نجفی» در تشریح این خبر گفت: با مشارکت و پشتیبانی خوب همشهریان و تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه انتظامی شهرستان و استفاده از تجهیزات و امکانات نوین، موفق به کاهش ۳۴ در صدی جرائم و وقوع سرقت در سطح شهرستان شده‌ایم.

وی اظهار داشت: این کاهش وقوع در سرقت به تفکیک شامل، سرقت منزل ۲۹ در صد، سرقت مغازه ۵۳ در صد، سرقت اماکن خصوصی ۴۱درصد، سرقت اماکن دولتی ۶۷ درصد، سرقت خودرو ۶۰ در صد، سرقت لوازم خودرو ۵۰ درصد، ‌ سرقت کیف قاپی۱۳در صد، جیب بری ۴۰در صد، سرقت محموله ۸۹ در صد، سرقت متفرقه ۳۶ در صد و… بوده که در مجموع باعثکاهش ۳۴ در صد وقوع سرقت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مبارزه با مشکلات و معضلات اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم بدون همکاری و تعامل مردم و دستگاه‌های مرتبط امکان پذیر نخواهد بود.

«نجفی» گفت: موفقیت‌های کسب شده توسط این پلیس حاصل تلاش مضاعف و همت کارکنان خدوم و متعهد مجموعه انتظامی این شهرستان و همکاری و تعامل خوب مردم، مساجد، مدارس و… به منظور آگاه سازی و ارائه راهکارهای مبارزه با جرائم تحت عنوان یکی از راهبردهای پلیس دانش بنیان و جامعه محور بوده که الحمدالله موجبات رضایت مردم را فراهم نموده است.

دستگیری ۴۵ سارق در دورود

فرمانده انتظامی دورود لرستان از دستگیری ۴۵ سارق و ۲۵۹ معتاد پرخطر و تابلو در بیست روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «هدایت اله حسنوند» با بیان اینکه در ماه گذشته چند فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهرستان صورت گرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با اقدامات اطلاعاتی دو باند حرفه‌ای سرقت لوازم خودرو شناسایی و تعداد ۵۱ فقره سرقت از آنان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴۵ سارق در بیست روز گذشته در این شهرستان دستگیر شده‌اند که تعداد ۹۷ فقره سرقت منزل، مغازه، موتور سیکلت نیز از آنان کشف شده است، گفت: در ماه قبل جمع کل دستگیر شدگان نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است که از میان دستگیر شدگان تعداد ۷ کلاهبردار و جاعل و تعدادی قاچاقچیان مواد مخدرنیز بوده‌اند.

وکیل قلابی در خرم آباد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان ازدستگیری یک نفر کلاهبردار تحت عنوان وکیل در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ «قدرت الله دالوند» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم فاقد هر گونه سمت و شغلی با همکاری شخصی دیگر با درج آگهی قبولی وکالت به صورت گسترده در خرم آباد، بااعلام اینکه با کمترین هزینه مشکلات قضایی افراد دارای مشکل را برطرف می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد فرد کلاهبردار سابقه فعالیت در کانون وکلا را ندارد و فعالیت ویغیر مجاز می‌باشد و صرفآ با این شیوه از مردم کلاهبرداری می‌کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی وکیل قلابی با همدستش دستگیر و در بازرسی از منزل آنان مقادیری اوراق قضایی مربوط به عقد قرار داد و… کشف و ضبط شد.

«دالوند» خاطر نشان کرد: دو کلاهبردار با اعتراف به جرم خود، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از آنان کشف و با قرار صادره راهی زندان شدند.

تندر۹۰ با ۶۳ میلیون ریال خلافی روانه پارکینگ شد

رئیس پلیس راهور استان لرستان از توقیف سواری تندر۹۰ با ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خلافی خبر داد.

سرهنگ «منوچهرمردای» در این باره گفت: مأموران پلیس راهور استان یک دستگاه تندر ۹۰ را به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز توقیف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خلافی است.

این مقام مسئول افزود: خودرو مذکور جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

«مرادی» با اشاره به اینکه، همه روزه خودروهایی که در سطح معابر عمومی مرتکب تخلف می‌شوند ضمن اعمال قانون، وضعیت خلافی آنان استعلام می‌شود، اظهار داشت: در صورتی که میزان خلافی وسایل نقلیه از ۱۰ میلیلون ریال بیشتر باشد برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو تا زمان پرداخت خلافی توقیف خواهد شد.


کشف ۲۸۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف ۲۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۱۰ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «دلیری» در تشریح طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت در بروجرد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در ۱۰ ماهه سال جاری موفق شدند ۱۱۴ دستگاه خودرو و ۱۶۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و کشف نمایند.
وی افزود: در این مدت ۷۲ فقره کیف قاپی، ۶۵۰ فقره محتویات داخل خودرو، ۲۱۴ فقره منزل، ۹۵ فقره اماکن شخصی، ۱۲فقره جیب بری، ۳۲ فقره کش وروزنی، ۷۴فقره احشام، ۷۹فقره مغازه و ۴۱۳ فقره سایر سرقت‌ها کشف و ۷۹۵ نفر متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

کشف ۳۵ هزارعدد انواع موادمحترقه در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف ۳۵ هزار و ۶۰۵ عدد انواع موادمحترقه و دستگیری یک نفر در این رابطه خبرداد.

سرهنگ «دلیری» گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت در سطح شهر بروجرد موفق به کشف ۳۵هزار و ۶۰۵ عدد انواع مواد محترقه شدند.

وی اظهار داشت: یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

محور کوهدشت – دوره چگنی– خرم آباد مسدود می‌شود

سرپرست پلیس راه استان لرستان از مسدود شدن محور کوهدشت – دوره چگنی– خرم آباد به علت عملیات راهسازی خبر داد.

سرهنگ «دالوند» گفت: حد فاصل کیلومتر ۱۳۰ + ۳۲ الی ۷۰۰ + ۳۲، کوهدشت – دوره چگنی– خرم آباد در استان لرستان سه شنبه پنجم اسفند ۹۳ ماه از ساعت۰۸۰۰ صبح تا ۱۴۰۰ بعد ازظهر به علت عملیات راهسازی و ریزش برداری مسدود می‌شود.
وی اظهار داشت: تردد در محور خرم آباد - بابا زید – زانوگه - کوهدشت و بالعکس مسیر جایگزین است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: همچنین حد فاصل کیلومتر ۰۰۰ + ۲۳ الی ۰۰۰ + ۲۴ محور خرم آباد – نور آباد، در استان لرستان چهار شنبه ششم اسفند ماه ۹۳ از ساعت۰۱۰۰۰ صبح تا ۱۴۰۰ بعد ازظهر به علت عملیات راهسازی و ریزش برداری مسدود است.

وی تردد در این محور را فاقد مسیر جایگزین اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز