خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان؛

کشف ۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۵۷

فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۲۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت، طی ۲۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ علی‌رضا دلیری در تشریح طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت در بروجرد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در ۲۰ روز گذشته سال جاری موفق شدند یک دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و کشف کنند.

وی افزود‌: در این مدت ۵ فقره کیف قاپی، ۳۴ فقره محتویات داخل خودرو، ۶ فقره منزل، ۶ فقره اماکن شخصی، یک فقره احشام، ۴ فقره مغازه و ۵۴ فقره سایر سرقت‌ها کشف و ۳۸ نفر متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی و انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمدصادق رستمی‌مرادی گفت‌: به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و همچنین برخورد با مراکزی که باعثتجمع افراد اراذل و اوباش شده بودند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت در ادامه بیان داشت‌: در این طرح ۴ واحد قلیان‌سرا فاقد مجوز، پلمپ و ۵۵ عدد قلیان جمع‌آوری شد.

رستمی اظهار داشت: دراین راستا ۲۰ دستگاه موتورسیکلت مزاحم نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

این مقام مسوول در پایان تصریح کرد‌: پلیس خادم مردم بوده و با توجه به نزدیک شدن پایان سال طرح‌های انتظامی از قبیل، پیش‌گیری از سرقت، کنترل سارقان سابقه‌دار، برخورد با مزاحمین خیابانی و… در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان اینترنتی

رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری ۲ سارق اینترنتی که با فریب ۲ شهروند مبلغ ۳ میلیون ریال از حساب آنان برداشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ فرهاد ابدال‌چگنی گفت: در پی دریافت ۲ فقره پرونده مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر‌مجاز، مبلغ ۳ میلیون ریال از حساب بانکی ۲ شهروند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا لرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط مال‌باختگان، سرانجام ۲ متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان اظهار داشت‌: سارقان پس از مواجه با دلایل و شواهد به برداشت غیر‌مجاز ۳ میلیون ریال از حساب بانکی شهروندان اعتراف کردند.

ابدال‌چگنی به شهروندان توصیه کرد: شماره حساب و رمز دوم کارت بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند‌.

ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سال ۹۴ در لرستان شروع به کارکرد

با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و فرا رسیدن نوروز ۹۴ و آغاز سفرهای نوروزی، ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان لرستان با صدور دستورالعمل‌هایی، اقدامات اولیه و اجرایی خود را شروع کرد.

سرپرست پلیس راهور استان لرستان با بیان این خبر گفت: استان لرستان با داشتن جاذبه‌های طبیعی و قرار گرفتن در کریدور شمال - جنوب و محورهای ترانزیتی همواره در روزهای نخستین سال پذیرش حجم بالایی ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان است.

سرهنگ منوچهر مرادی ادامه داد‌: جهت ایجاد امنیت سفر و اعطای تسهیلات و امکانات برای میهمانان نیاز به همکاری ادارات، سازمان‌ها، نهادهای دولتی و دست اندرکار این مقوله است که از ماه گذشته این هماهنگی با همت استانداری لرستان با تشکیل جلسات ویژه پی‌گیری شده است.

وی اظهار داشت‌: جهت ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات استان، مانور مشترکی با حضور کلیه اعضاء در ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: ادارات مرتبط نیز نسبت به تکمیل نواقص و کمبود تابلوهای راهنمای مسیرهای مربوطه در سطح استان لرستان اقدامات لازم را عمل می‌آورند.

پلیس در ارائه خدمات بهتر باید به کار خود علاقه و ایمان داشه باشد

فرمانده انتظامی استان لرستان در بازدید از انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت‌: پلیس خدمت‌گزار همواره باید در جهت حاکمیت نظم و امنیت در جامعه گام بر دارد و به کار خود علاقه و ایمان داشته باشد.

سردار محمد قنبری، صبح امروز، به همراه جانشین، رئیس بازرسی و دیگر مسوولان انتظامی استان، ضمن بازدید از کلانتری ۱۵ خرم‌آباد و اداره حقوقی استان، اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط در امور از سوی پلیس باعثتسهیل و پیشرفت در کارها و خدمت‌رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان می‌شود و از طرفی رضایت‌مندی شهروندان را از عملکرد این نیرو فراهم می‌کند که به تبع آن همکاری مردم با پلیس بیش‌تر می‌شود‌.

وی همچنین با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، افزود‌: زمانی که مردم جهت رفع مشکلات‌شان به یگانی مراجعه می‌کنند‌؛ ماموران باید سنگ صبور آن‌ها باشند و در حل مشکلات آن‌ها نهایت دقت و سرعت را در کارها سرلوحه خود قرار دهند‌.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر‌نشان کرد: کمبود امکانات نباید باعثشود که در انجام صحیح ماموریت‌ها کوتاهی کنیم چرا که با حداقل امکانات باید حداکثر خدمات‌رسانی و بهره‌دهی را داشته باشیم تا مدیریت جهادی در نیروی انتظامی محقق شود.

قنبری احصاء نواقص و رفع مشکلات محیط خدمتی کارکنان در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان به خصوص در ایام پایان سال و نوروز ۹۴ را از اولویت‌های کاری پلیس استان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز