خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

تلاش های استاندار لرستان برای احیای مجتمع کشت و صنعت ستودنی‌است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۴۲

استاندار لرستان برای احیای مجموعه کشت و صنعت لرستان و حضور یک بخش خصوصی قوی در این مجموعه، تلاش‌های شبانه روزی فراوانی انجام داد تا اینکه سرمایه گذار این پروژه از طریق مزایده انتخاب شد.

استاندار لرستان برای احیای مجموعه کشت و صنعت لرستان و حضور یک بخش خصوصی قوی در این مجموعه، تلاش‌های شبانه روزی فراوانی انجام داد تا اینکه سرمایه‌گذار این پروژه از طریق مزایده انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ابراهیم آقامحمدی، صبح شنبه، در حاشیه بازدید استاندار لرستان از مجموعه کشت و صعنت این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه کشت و صنعت لرستان از پروژه‌هایی است که حدود ۲۰ سال تعطیل بوده و مهم‌ترین پروژه خوابیده استان لرستان بوده است.

وی بیان داشت: به محض ورود نمایندگان لرستان به مجلس تلاش شد که این پروژه عظیم احیا شود، ولی تا پیش از روی کار آمدن استاندار لرستان کار احیای این مجموعه به خوبی پیش نمی‌رفت.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: استاندار لرستان برای احیای مجموعه کشت و صنعت لرستان و حضور یک بخش خصوصی قوی در این مجموعه تلاش های شبانه روزی فراوانی انجام داد تا اینکه سرمایه گذار این پروژه از طریق مزایده انتخاب شد.

آقامحمدی به ظرفیت های متعدد مجموعه کشت و صنعت لرستان اشاره کرد و گفت: این مجموعه هم در بخش کشاورزی، باغات و دامداری و هم در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی پتانسیل های خوبی دارد که به تدریج تمامی این بخش ها طی فازهای مختلف به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه احیای مجموعه کشت و صنعت لرستان در سه فاز مختلف تعریف شده است، بیان داشت: فاز اول این مجموعه شامل پرورش هزار راس گوساله، سه هزار راس گوسفند و تبدیل ۸۰ هکتار از اراضی مجموعه به باغات است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: فاز دوم مجموعه کشت و صنعت لرستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که شامل پرورش ۱۰ هزار راس گوساله و ۳۰ هزار راس گوسفند خواهد بود.

آقامحمدی اضافه کرد: در فاز سوم مجموعه کشت و صنعت لرستان کارخانجات فرآوری و صنایع تبدیلی و جانبی فرآوری آماده بکار خواهند شد.

وی به میزان اشتغالزایی این پروژه عظیم اشاره کرد و اظهار داشت: پیش بینی می شود با بهره برداری از تمامی فازهای این مجموعه و تکمیل این پروژه بزرگ برای ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز