خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان؛

۳۲ کیلوگرم هروئین در لرستان کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۴۰

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۳۲ کیلو گرم هروئین و دستگیری ۸ سوداگر مرگ در شهرستان‌های کوهدشت و پلدختر خبر داد.

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۳۲ کیلو گرم هروئین و دستگیری ۸ سوداگر مرگ در شهرستان‌های کوهدشت و پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار رسیده مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر توسط یک باند سوداگر مرگ با ۳ دستگاه خودرو سبک از کرمانشاه به کوهدشت، ماموران این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود‌: ماموران با گروه‌های ویژه در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر و با مشاهده ۳ دستگاه پژو ۲۰۶‌، ۴۰۵ و سواری پراید‌، در یک تعقیب و گریز آن‌ها را توقیف می‌کنند.

این مقام مسوول بیان کرد‌: در این عملیات که پلیس عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده بود‌، سوداگران مرگ به ناچار مواد مخدر همراه خود را در منزل شخصی در مسیر تعقیب و گریز انداخته و به فرار از چنگال پلیس ادامه می‌دهند که در نهایت ۶ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر‌نشان کرد‌: ماموران با همکاری صاحب‌خانه در بازرسی از منزل مذکور ۲۵ کیلو گرم هروئین که در ۳ کیسه برنج جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت‌: همچنین در عملیاتی مشترک، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های کوهدشت‌، رومشکان و پلدختر با توقیف یک دستگاه سمند و دستگیری ۲ سوداگر مرگ مقدار ۷ کیلو گرم هروئین کشف کردند.

قنبری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه پاسداران استان لرستان در این دو عملیات موفقیت‌آمیز‌، گفت‌: هشت قاچاقچی همراه ۳۲ کیلو گرم هروئین تحویل مراجع قضائی شدند.

تصادفات جاده‌ای لرستان ۳ کشته ۹ مجروح بر جای گذاشت

بر اثر تصادفات روز گذشته در جاده‌های استان لرستان ۳ نفر کشته و ۹ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

سرهنگ دالوند، سرپرست پلیس راه استان لرستان، در این باره گفت‌: در حادثه رانندگی محور " اشترینان – ملایر " ۳ دستگاه نیسان‌، پراید و پژو با همدیگر برخورد می کنند.

وی اظهار داشت‌: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان پراید در دم فوت و ۷ سرنشین دیگر پراید و پژو مجروح و روانه بیمارستان شدند.
سرپرست پلیس راه استان تصریح کرد‌: همچنین در روستای " زرد‌آباد‌ " بخش زاغه یک دستگاه پژو آردی با ۳ عابر پیاده برخورد کرده که در این حادثه یک تن کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

دالوند گفت: علت تصادفات مذکور در حال بررسی می‌باشند.

پلمپ ۳۳ واحد موتورسیکلت فروشی متخلف در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از پلمپ ۳۳ واحد موتور سیکلت فروشی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مسوولان اتحادیه‌های صنفی در اجرای طرح نظارتی و ساماندهی واحدهای صنفی، از ۶۰ واحد موتور سیکلت فروشی در شهر بروجرد بازدید کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود‌: در این راستا ۳۳ واحد موتور سیکلت‌فروشی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی‌، صنفی و شئونات اسلامی با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شدند.

دلیری تصریح کرد: در این رابطه ۱۹ فقره تعهد‌نامه و ۲۵ اخطاریه نیز صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز