خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان داد، پشتیبان انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۲۳

ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان داد، همواره پشتیبان انقلاب اسلامی است و فریب نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را نمی خورد.

استاندار لرستان گفت: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان می‌دهد، همواره پشتیبان انقلاب اسلامی است و فریب نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را نمی خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و همبستگی خود را به نمایش می گذارد، گفت: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان می دهد همواره پشتیبان انقلاب اسلامی است و فریب نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را نمی خورد.

وی با بیان این که روز ۲۲ بهمن، روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی، یعنی استقلال و آزادی بود و گفت: راهپیمایی امسال با حضور ملت مسلمان ایران پر رنگ‌تر و مقتدرتر خواهد بود و به دنیا نشان خواهیم داد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و بی تردید ملت ایران پرشورتر از سال های گذشته در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

بازوند با تاکید بر این که ملت ایران در روز ۲۲ بهمن مانند سال های گذشته حماسه دیگری رقم می‌زند، بیان داشت: مردم ما با حضور پرشور و گسترده خود تجدید عهد و میثاق دوباره ای با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر و ارزش های انقلاب خواهند داشت.

استاندار لرستان گفت: مردم مسلمان ایران بعد از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب ایران توانست استبداد و استعمار را برای همیشه پشت سر گذاشته و حکومت ملی و اسلامی را براساس مردم سالاری دینی تشکیل دهند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان‌دهنده این است که مردم بار دیگر می‌خواهند با نظام و رهبری خود بیعت کنند.

بازوند ادامه داد: ۲۲ بهمن اقتدار و عظمت نظام را در مقابل دشمنان و همه جهانیان نشان داده و مردم اعلام می‌کنند بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب پیمان می‌بندیم.

این مسئول یادآور شد: این راهپیمایی با اراده آهنین مردم ولایتمدار لرستان و برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و مردم این استان بار دیگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز