خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان؛

بزرگترین خدمت تامین اجتماعی لرستان کمک به واحدهای بحران دار بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۷۷

بزرگترین خدمتی که درحوزه بیمه‌ای انجام شد کمک به واحد‌های بحران دار بود، علی رغم اینکه باید ۳۰ درصد حق بیمه را پرداخت کنند با پرداخت فقط۱۰ درصد حق بیمه به تولید خود ادامه دادند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: بزرگترین خدمتی که درحوزه بیمه‌ای انجام شد کمک به واحد‌های بحران دار بود، علی رغم اینکه باید ۳۰ درصد حق بیمه را پرداخت کنند با پرداخت فقط۱۰ درصد حق بیمه به تولید خود ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی، مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان، درنشست خبری مدیران شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان لرستان با تاکید براینکه سازمان تامین اجتماعی استان باید منابع را تامین کند تا بتواند به مردم خدمت ارائه دهد، گفت: افزایش مستمری ها باید به حدی برسد که تامین معیشت مردم به نحومطلوبی فراهم شود.

وی افزود: درسال جاری حدود۵۰ هزار و ۹۵۱ مورد صدوردفترچه، ۳۱۲ هزار۲۰۲ مورد تجدید دفترچه درمانی و ۲۸۷ هزار ۸۲۲ مورد تمدید دفترچه انجام گرفته است.

وی افزود: درحال حاضرحدود ۶۹۴ هزارنفراصلی و تبعی تحت پوشش این سازمان هستند، یعنی ۶۰درصد ازجمعیت شهری تحت پوشش این سازمان قراردارد.

حمزه لویی با بیان اینکه ۲۸هزار کارگاه فعال ونیمه فعال درسطح استان وجود دارد، گفت: ۱۸ هزار کارگاه بطور کامل فعال هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان ادامه داد: در راستای حفظ حقوق کارگران ۲۵ هزارفقره بازرسی در سال جاری در سطح کارگاه‌های استان انجام شده که نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: ۳۶ هزار و۷۰۰ نفرمستمری بگیر در استان وجوددارد که با جمعیت تبعی ۱۰۵ هزار نفر از خدمات این سازمان بهره مند هستند.

وی فراهم کردن بسترفیبرنوری در پایگاهها این سازمان را از خدمات سال جاری برشمرد و گفت: با ایجاداین زیر ساخت اطلاعات بیمه شدگان با سرعت بیشتری جمع آوری و ارائه می شود.

وی گفت: اعتبارات صددرصد جذب کردیم و در زمینه هایی که مشکل داشته ایم تخصیص ها را پیگیری کردیم، به ویژه در حوزه بیمه بیکاری و پرداخت مستمری ۱۳۰ درصد بودجه سال جاری رساندیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان گفت: در راستای حفظ حقوق کارگران ۲۵ هزارفقره بازرسی در سال جاری در سطح کارگاههای استان انجام شده که نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی دریافت لیست اینترنتی را از دیگر خدمات در سال جاری برشمرد و گفت: در بسیاری ازشعب دریافت لیست اینترنتی بدون حضوردرشعب به رقمی حدود۷۰ درصدرسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه پرداخت مطالبات مستمری و مقرری بگیران بیمه بیکاری در رأس موعد مقرر انجام شد، گفت: در سال جاری اعتراضی مبنی براینکه دریافت و حقوق با تاخیر مواجه شده است مطلقآ وجود نداشت.

وی عنوان کرد: درحال حاضر پرداخت بیمه بیکاری به ۲۲۰۰ مقرری بگیران انجام می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: بزرگترین خدمتی درحوزه بیمه ای انجام شد کمک به واحد های بحران داربود، علی رغم اینکه باید ۳۰ درصد حق بیمه را پرداخت کنند با اغماض وتعامل که با این واحدهای داشته ایم با پرداخت فقط۱۰ درصد حق بیمه به تولید خود ادامه دادند.

وی افزود: سال جاری گردش حساب هزینه ای حدود۴ هزارو۶۰۰ میلیارد ریال داشته ایم که البته نتوانستیم به منابع ۴ هزار ۶۰۰ میلیارد ریال دسترسی پیدا کنیم ولی به نحو مطلوبی به بیمه شدگان مستمری بگیران خدمات ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز