خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد:

۷۸۹۳ انشعاب غیر مجاز در لرستان جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۸۶

با تلاش و سخت کوشی پرسنل شرکت توزیع برق لرستان طی ۱۰ ماهه گذشته ۷۸۹۳ انشعاب غیر مجاز جمع آوری شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با تلاش و سخت کوشی پرسنل شرکت توزیع برق لرستان طی ۱۰ ماهه گذشته ۷۸۹۳ انشعاب غیر مجاز جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان، محمد بحرینی، مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان، با اشاره به اینکه حدود ۱۹ هزار انشعاب غیرمجاز در لرستان وجود داشت، گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته قریب به ۸ هزار انشعاب از آنها جمع آوری شده است.

وی افزود: متأسفانه به صفر رساندن انشعابات غیر مجاز امری است تقریبا غیر ممکن و ما تمام همت خود را به کار می بندیم که شاهد کاهش چشمگیر انشعابات غیرمجاز باشیم.

این مقام مسوول گفت: این یک امر بدیهی است که شهر ها و روستاها دایم در حال رشد و توسعه هستند و این عامل باعثشده که همواره در مناطق جدیدالاحداثاستفاده غیر مجاز از برق به طور فزاینده ای وجود داشته باشد.

وی افزود: در لرستان قریب ۵۶۰ هزار اشتراک در تعرفه های پنج گانه خانگی، عمومی، صنعتی، کشاورزی و تجاری وجود دارد و نظر به اینکه لرستان یک استان کوهستانی با مناطق بسیار صعب العبور است خوشبختانه نظارت بر این تعداد اشتراک به خوبی انجام می شود.

بحرینی در مورد برق های غیر مجاز ابزار داشت: در شرکت توزیع برنامه های خوبی برای ریشه کن کردن این پدیده مذموم و تقبیح شده به مرحله اجرا در آمده و با توجه به اینکه طرح ملی و مهندسی کاهش تلفات در قالب طرح جهادی و با بسیج نمودن تمامی امکانات و منابع سه ماهه اول خود را پشت سر گذاشته و جدی گرفتن انشعابات غیر مجاز امری اجتناب ناپذیر بوده و بایستی این هدف را با موفقیت سپری کرد.

وی ادامه داد: از ۱۸ هزار و ۹۳۵ انشعاب غیر مجاز طی ۱۰ ماه گذشته ۷ هزار و ۸۹۳ فقره از آنها جمع آوری و تا کنون ۳ هزار و ۲۱۳ مورد از آنها تبدیل به مجاز شده است.

بحرینی با اشاره به اینکه با وجود تبدیل این تعداد انشعاب غیر مجاز به مجاز که با اعمال خسارات متعلقه حق و حقوق دولت از آنها اخذ شده، گفت قریب به ۲۰ هزار انشعاب جدید نیز به فروش رسیده که سالانه تقریبا بین ۲۰ تا ۳۰ هزار انشعاب جدید به تعداد مشترکین افزوده می شود.

وی گفت: شرکت توزیع جهت تأمین برق مشترکین با ۲ چالش اساسی روبروست اول وصول مطالبات معوق است که انتظار می رود مردم فهیم استان ما را در این زمینه یاری کنند تا مجبور به استفاده از روشهای قهری از جمله قطع انشعابات بدهکاران نشویم و مبحثدوم انتظاری است که شرکت از مردم در زمینه ی رعایت الگوی صحیح مصرف و استفاده بهینه از برق دارد که می طلبد مردم عزیز استان با رعایت و نهادینه کردن توصیه های برق استان جهت کاهش مصرف برق خود که سهم به سزایی هم در اقتصاد خانوار دارد و هم مشکلات ما را کمتر می نماید گام های مؤثرتری در این زمینه بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز